پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

سرقت از همکلاسی با شگرد رمالی و جن گیری +عکس

متهمی که با شگرد رمالی و جن گیری اقدام به سرقت ۲۰ میلیونی از دوستش کرده بود دستگیر شد. متهم از سادگی دوستش استفاده کرده و مقداری طلا و جواهرات نیز از وی به سرقت برده بود. 

رمال - کراپ‌شده

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری متهمی خبر داد که با شگرد رمالی و جن گیری اقدام به سرقت ۲۰ میلیون تومان طلا و جواهرات از خانه همکلاسی خود کرده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اول آبان ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت منزل در خیابان حاجی پور به کلانتری ۱۱۸ ستارخان اعلام شد.

مالباخته گفت: همسر و دخترم برای طلسم کردن جادو فردی را به نام اصغر وارد خانه کرده و شخص با دادن مواد بیهوش کننده آنها را بیهوش و سپس اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده و از محل متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر مالباخته که سارق توسط او برای جن گیری و باطل کردن طلسم به خانه دعوت شده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: اصغر همکلاسی من در دانشگاه است، زمانی که وی در جریان مشکلات خانوادگی ما قرار گرفت اصرار بر این داشت که من جد بدی دارم و به همین علت زندگی ما خراب شده است. در ابتدا اعلام کردم که این داستانها را قبول ندارم اما او اصرار کرد کارش را که همان جن گیری و باطل کردن طلسم است انجام دهد در نهایت با  اصرارهای اصغر قبول کردیم تا او به خانه ما بیاید.

دختر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارگاهان گفت: زمانی که اصغر به خانه ما آمد برای باطل کردن طلسم درخواست طلا و جواهراتی که در خانه داشتیم کرد؛ بعد هم همه طلاهای مادرم را داخل ظرف آبی قرار داد و بعد از انجام کارهای رمالی ظرف آب طلا را به من و مادرم داد که باید این آب را بخورید به محض نوشیدن آب من و مادرم بیهوش شدیم تا اینکه پس از گذشت چهار یا  پنج روز بعد در بیمارستان به هوش آمدیم آن زمان بود که متوجه شدیم پدرم پس از تماس های مکرر با من و مادرم نگران ما شده و بعد از برگشت به خانه ما دو نفر را به حالت بیهوش پیدا کرده و با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل کرد.

با ثبت اظهارات دختر مالباخته و با شناسایی اصغر متهم ۳۷ ساله محل سکونت وی در منطقه یافت آباد شناسایی و متهم هفتم آبان ماه دستگیر شد.

متهم دستگیر شده پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی به سرقت طلاها اعتراف کرد و گفت: همه طلاها را به قیمت سه میلیون تومان فروخته و از محل طلاهای فروخته شده نیز خبر ندارد.

در ادامه با توجه به اعتراف های متهم کارگاهان موفق شدند مالخر طلاهای سرقتی را نیز در محدوده نازی آباد نیز شناسایی و دستگیری کرده و قسمتی از طلاهای مسروقه را در گاوصندوق مالخر کشف و ضبط کند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی سعدالله گزافی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خبر دستگیری متهم گفت: با توجه به اعتراف سریع متهم قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهم در دستور کار کارگاهان پلیس دوم آگاهی قرار گرفته است.

سرقت از همکلاسی با شگرد رمالی و جن گیری

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *