سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

سرانجام ‌فرار‌ زن خیانت کار به ‌پاکستان

او که  همسرش  را با کمک معشوقه اش به قتل رسانده بود با هویت جعلی به کشور بازگشت و…

 

سرانجام ‌فرار‌ زن خیانت کار به ‌پاکستان

زن قاتل که همسر خود را شش ماه پیش کشته و فراری شده بود بالاخره پس از ماه ها فرار در سیرجان به دام افتاد.

به گزارش رکنا، زنی که پس از قتل شوهر خود در شهرستان “سیرجان” استان کرمان، به مدت شش ماه فراری بود در کنارک دستگیر شد.سرهنگ “ابراهیم ملاشاهی” رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: دی ماه سال قبل زنی ۲۴ ساله در شهرستان سیرجان استان کرمان همسر ۳۵ ساله خود را به دلیل اختلافات خانوادگی مسموم می کند و به قتل می‌رساند.

او افزود: این زن، پس از قتل همسر خود با همکاری مردی ۳۲ ساله جسد همسرش را در بیابان‌های حومه شهر سیرجان می اندازد و با کمک این فرد از طریق مرز‌های شرقی به کشور پاکستان متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم پس از مدتی اقامت در کشور پاکستان مجدد با مشخصاتی جعلی از طریق مرز‌های آبی به کشور وارد و در شهرستان کنارک مخفی می‌شود.

سرهنگ ملاشاهی گفت: در نهایت چند روز قبل با دریافت گزارشی از پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر اختفای این زن قاتل در شهرستان کنارک، موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. او افزود: ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کنارک با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفای متهم را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را پس از ۶ ماه فرار دستگیر کردند. رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان کرمان معرفی شد.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *