پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

سرانجام خونین عشق پنهانی دختر و پسر مشهدی

مجله انلاین دوستان :   دعوای خونین همسایه‌ها در شهر مرزی جنایتی را کلید زد و پسر جوانی به‌کام مرگ فرو رفت. وقتی پسری با دختر موردعلاقه‌اش قرار خیابانی گذاشته بود نمی‌دانست همسایه کینه جو با دوربین عکاسی به کمین نشسته است.

دعوای قدیمی
جوان ۲۱ ساله‌ای به نام فرزاد چند سال پیش به‌خاطر اختلاف‌های خانوادگی با یکی از همسایگانش درگیر شد. وی در این دعوای خونین صدمه دید و وقتی پلیس وارد عمل شد وتحقیقات قضایی نیز صورت گرفت، خانواده‌ای که این جوان را مورد حمله قرار داده بودند به پرداخت ۲۰ میلیون تومان دیه محکوم شدند.

عکس‌های پنهانی
این همسایه‌های کینه‌ جو پذیرفتند پول دیه را به صورت مدت‌ دار پرداخت کنند‌ اما از این قضیه بسیار نارحت بودند، تا این‌که چندی پیش به‌طور اتفاقی فرزاد را در حال گفت‌وگو با دختری جوان دیدند. پسر جوان و آن دختر به همدیگر علاقه‌مند بودند و می‌خواستند ازدواج کنند اما همسایه‌های کینه‌جو که از این موضوع می‌خواستند به نفع خود بهره‌ببرند با گوشی تلفن همراه از فرزاد و دختر مورد علاقه‌ اش چندین عکس تهیه کردند. آنها در تماس با پسر جوان ادعا کردند از اوعکس‌هایی دارند و بهتر است بقیه دیه را به آنها ببخشد در غیر این‌صورت می‌توانند عکس‌ها را منتشر کنند.

یک قتل
فرزاد که با شنیدن این توطئه خیلی ناراحت شده بود روز ۲۸ خردادماه با خانواده‌ای که از او عکس گرفته بودند درگیر شد.
در این درگیری، فرزاد ناگهان با چوب دستی ضربه‌ای به پسر همسایه زد. «محسن» جوان ۲۳ ساله در اثر این ضربه بیهوش شد و فرزاد از ترس پا به فرار گذاشت. خانواده محسن پیکر نیمه‌جان پسر جوان را به بیمارستان امدادی مشهد رساندند که با وجود تلاش شبانه ر وزی پزشکان این مرکز درمانی، محسن پس از گذشت چند روز به کام مرگ فرو رفت.

ردیابی قاتل فراری
با جنایی شدن دعوای همسایه‌ها، بازپرس دشتی از دادسرای سرخس دستور داد تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شده و با دستگیری قاتل فراری پرده از جزئیات این جنایت بردارد. کارآگاهان پس از تحقیقات میدانی و رازگشایی از انگیزه عجیب دراین قتل توانستند خود را به پشت درهای مخفیگاه فرزاد برسانند و وی را غافلگیر کنند.

پسر جوان که پشیمان بود در بازجویی‌های قضایی و پلیسی گفت: «اصلاً باور نمی‌کنم که قتلی انجام داده‌ام، عذاب وجدان دارم هر روز می‌خواستم تسلیم شوم اما جرأت پیدا نمی‌کردم.» وی افزود: «ما در گذشته دعوای شدیدی با خانواده محسن داشتیم و من در آن درگیری به شدت مصدوم شدم و وقتی کار به دادسرا کشید خانواده همسایه محکوم شدند و از همان روز رفتارها و برخوردهایشان نشان می‌داد که کینه به‌ دل گرفته‌اند تا این که مرا تهدید کردند عکس‌های من و دختر موردعلاقه‌ام را در اختیار دارند و اگر دیه را نبخشم آبروریزی خواهند کرد و همین انگیزه دعوایی شد که من ناخواسته دست به قتل زدم.»

بنابراین گزارش، سرهنگ محمدرضا روحی رئیس پلیس سرخس با بیان جزئیات این جنایت به شوک گفت: عامل جنایت پس از بازسازی صحنه قتل و با دستور بازپرس دشتی، روانه زندان شد.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *