سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

سرانجام آشنایی با دختری که قبلا دوست یک فرد شرور بود

جوانی به نام امیر با مراجعه به پلیس از ضرب‌وشتم خود خبر داد و گفت: پسرخاله‌ام به من زنگ زد که بازی‌های جام جهانی است، بیا به خانه یکی از دوستان من برویم و بازی را تماشا کنیم؛ اما وقتی سر قرار با پسر‌خاله‌ام رفتم، چند نفر آنجا منتظرم بودند و من را حسابی کتک زدند و از من خواستند از زندگی مهشید، دختری که با هم قرار ازدواج داریم، بیرون بروم.

http://hengaw.info/fa/wp-content/uploads/2016/11/1398074915.jpg

به گزارش شرق؛به‌این‌ترتیب، پسرخاله امیر که حسین نام دارد، به‌عنوان فردی که از او به‌عنوان طعمه استفاده شده بود، بازداشت شد و در اظهارات خود گفت: من عشق گیم‌نت، بازی‌های کامپیوتری و پلی‌استیشن هستم، چند روز قبل از این اتفاق، فردی که مدعی بود دوست امیر است، پیش من آمد و گفت می‌خواهد امیر را که قصد ازدواج با مهشید دارد، سورپرایز کند و برای همین از من کمک خواست. من اول از همکاری با او خودداری کردم، ولی او گفت با امیر خیلی رفیق است و پسرخاله‌ام خیلی به او لطف کرده است و او می‌خواهد جبران کند؛ حتی برای جلب نظر من وعده داد یک دستگاه پلی‌استیشن نیز به من هدیه می‌دهد.آن‌موقع بود که من پیشنهادش را پذیرفتم و با پسرخاله‌‌ام برای تماشای بازی فوتبال قرار گذاشتم. اصلا نمی‌دانستم آنها می‌خواهند امیر را کتک بزنند.

به‌این‌ترتیب، با راهنمایی حسین افرادی که به‌جای او سر قرار رفته بودند، شناسایی شدند.

امیر دراین‌باره به مأموران گفت: من بعد از مدتی که با مهشید آشنا شدم، اس‌ام‌اس و پیام‌های تهدیدآمیزی دریافت می‌کردم که از من خواسته می‌شد رابطه‌ خود را با مهشید قطع کنم. اوایل اهمیتی نمی‌دادم؛ اما بعد از مدتی موضوع را به مهشید گفتم و او گفت: ‌احتمالا اس‌ام‌اس‌ها از طرف پسری است که قبلا با او دوست بوده است. این پسر از افراد شرور منطقه است و مهشید هم به همین دلیل ارتباطش را با او قطع کرده است و تمایلی برای ارتباط با او ندارد.

امیر ادامه داد: وقتی حرف‌های مهشید را شنیدم، دیگر به اس‌ام‌اس‌ها اهمیتی ندادم و ارتباطم با مهشید جدی‌تر شد تا جایی که به فکر ازدواج با او افتادم. با این اظهارات، روند تحقیقات کاملا مشخص شد و تردیدی باقی نماند که دوست مهشید با انگیزه انتقام و منصرف‌کردن امیر از ازدواج، پشت این ماجراست. بنابراین دستگیری او و دیگر همدستانش در دستور کار پلیس قرار گرفت و در نهایت چهار متهم دستگیر شدند.

متهمان روز گذشته در دادسرای جنایی تهران بازپرسی شدند و به اتهام خود اعتراف کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *