سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

متن سخنرانی مراسم تحلیف کار ترامپ نبود!

سخنگوی کاخ سفید تاکیدکردهاست، که متن سخنرانی دونالد ترامپ در مراسم تحلیفش توسط فرد دیگری نوشته شده است.

www.dustaan.com-متن سخنرانی مراسم تحلیف کار ترامپ نبود!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه ایندیپندنت، “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور جدید آمریکا دو روز پیش از برگزاری مراسم تحلیفش تصویری از خود در حال نوشتن متن سخنرانی تحلیف در توییتر منتشر کرد. اما یک مقام کاخ سفید اعلام کرد بیشتر متن سخنرانی مراسم تحلیف ترامپ بوسیله “استفان میلر” و استیو بنن”، مشاوران ارشد وی نوشته شده است.
در طول رقابتهای انتخاباتی هم استفان میلر متن بیشتر سخنرانی های ترامپ را تهیه می کرد و در ماه گذشته میلادی، نشریه پولیتیکو گزارش داد که ممکن است “استفان میلر” به عنوان مشاور ترامپ در امور سیاست، متن سخنرانی مراسم تحلیف او را بنویسد.
استیو بنن در گفتگو با وال استریت ژورنال اعلام کرد: “من فکر نمی کنم  از زمان حضور “آندرو جکسون”، هفتمین رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید، چنین سخنرانی داشته باشیم. میهن پرستی در این سخنرانی به شدت مشهود بود. اصول جنبش پوپولیستی و ناسیونالیستی هم در آن احساس می شد.”
گفته می شود متن این سخنرانی کوتاهترین متن از زمان جیمی کارتر، سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا در سال ۱۹۷۷ و نصف متن سخنرانی های مراسم تحلیف در سالهای اخیر است. مراسم تحلیف دونالد ترامپ روز جمعه ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) در واشنگتن دی سی برگزار شد. در این روز جمعیت زیادی علیه ترامپ تظاهرات کردند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *