سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقال سگ های زنده یاب هلال احمر به ساختمان پلاسکو

معاون امداد و نجات جمیعت هلال احمر گفت: سگ های زنده یاب هلال احمر به منظور یافتن پیکرهای آتش نشان ها به محل ساختمان پلاسکو منتقل شده اند.

به گزارش میزان ،در پی  آتش سوزی گسترده ساختمان پلاسکوی تهران نیورهای امدادی از جمله آتش نشان ها، نیروهای اورژانس وهلال احمر در محل حادثه حضور یافتند.

 

در دقایقی بعد از آتش سوزی ساختمان به طول کامل ریزش کرد. پس از این ا تفاق اعلام شد که تعدادی از نیروهای آتش نشان که به منظوراطفای حریق در طبقات حضور داشته اند در زیر آوار محبوس شده واز وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

 

بر همین اساس مسئولان هلال احمر اعلام کرده اند که به منظور یافتن پیکر آتش نشانهای محبوس شده در ساختمان سگ های زنده یاب را در محل حاضر کرده و به دنبال یافتن پیکر آتش نشان ها هستند.

 

درهمین رابطه شاهین فتحی معاون امداد و نجات جمیعت هلال احمر به میزان گفت: به منظور آوار برداری نیروهای هلال احمر در محل  حاضر شده تا بتوانند در کنار آتش نشان ها و نیروهای اورژانس خدماتی را ارائه دهند.

 

وی افزود: درکنار تیم های مرتبط با اواربرداری سگ های زنده یاب هلال احمر نیز به محل آورده شده تا یافتن پیکرهای آتش نشان های محبوس در زیر آوار آغاز شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *