جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

زیباترین زنان ۱۰ سال اخیر جهان به انتخاب مجله آمریکایی +تصاویر

مجل امریکایی People اسامی زیباترین زنان ۱۰ سال اخیر جهان را منتشر کرده است، در این لیست انجلینا جولی هنرپیشه معروف هالیوود در صدر قرار داد.

به گزارش سرویس وبگردی مجله دوستان : البته معیار های انتخاب زیباترین زنان جهان از سوی این مجله، تنها به زیبایی و جذابیت مربوط نمی شود و عواملی چون شهرت و محبوبیت نوع پوشش و فرم بدن و… نیز دخیل بوده است.

در ادامه همراه ما باشید تا با زیباترین زنان ۱۰ سال اخیر که تمامی انها از چهره های سرشناس و معروف دنیای بازیگر و یا مد و خوانندگی هستند آشنا شوید.

 

انجلینا  جولی :  آنجلینا جولی پیت هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است. او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» استفاده می‌کند. البته به تازگی این هنرپیشه طلاق خود را از همسرش، بردپیت اعلام کرده است.

http://www.sefidak.com/images/pic-all/1/h10.jpg
زیباترین زنان ۱۰ سال اخیر جهان به انتخاب مجله آمریکایی +تصاویر
دریو بریمور :  از بازیگران سرشناس سینمای هالیوود بوده و در حال حاضر ۴۲ ساله می باشد، وی در کنار بازیگری به تهیه کنندگی سینما نیز مشغول است.
هادسن کیت : از بازیگران سرشناس امریکایی است که در حال حاضر ۳۸ ساله بوده و به صورت مجردی زندگی می کند، وی در سال ۲۰۰۷ بعد از ۷ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است.
http://up.zibashahr.com/image/1394/11/Kate_Hudson.jpg
کریستینا اپلگیت : بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی برای نقشش در مجموعه تلویزیونی دوستان است. وی در حال حاضر ۴۵ ساله بوده و دوبار تاکنون ازدواج کرده است./ مجله اینترنتی دوستان
زیباترین زنان ۱۰ سال اخیر جهان به انتخاب مجله آمریکایی +تصاویر
جینفر لوپس : جنیفر لین لوپز با نام مستعار جِی لو خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی است. وی در حال حاضر ۴۸ ساله بوده و تاکنون ۳ رابطه عاشقانه داشته است که هر سه انها با شکست روبرو بوده است.
http://www.beytoote.com/images/stories/fun/hhf193.jpg
بیانسه : بیانسه جیزل نولز-کارتر، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در هوستون، تگزاس به دنیا آمد و از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آراندبی دستینیز چایلد به شهرت رسید. وی ۳۶ ساله بوده و دارای یک فرزند ی باشد.
http://24onlinenews.ir/app/uploads/2016/12/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87.jpg
گوئینت پالترو :  از بازیگران سرشناس امریکا بوده و در حال حاضر ۴۴ ساله می باشد. وی سال گذشته پس از ۱۳ سال سال زندگی مشترک، از همسرش طلاق گرفته و اکنون به صورت مجردی زندگی می کند.
گوئینت پالترو  : جنیفر جوآنا آنیستون بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده است. او همسر سابق برد پیت بود و در سال ۲۰۰۵ از او جدا شد
http://moviemag.ir/images/pics/62/News/1/1/15/jennifer-aniston-toronmovie.jpg
ساندرا بولک : از بازیگران سرشناس سینمای هالیوود است که موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن شده است، وی در حال حاضر ۵۲ ساله بوده و دارای دوفرزند می باشد. خانم بولک در سال ۲۰۱۰ پس از ۵ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است.
http://biographyha.com/wp-content/uploads/2013/08/Sandra-Bullock-biographyha_com-3.jpg
جولیا رابرتز :  جولیا رابرتس هنرپیشه آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مُد است. او بخاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود ساخت و فروش فیلم زن زیبا ۴۶۴ میلیون دلار درآمد را به دنبال داشت.
http://cdn.asemooni.com/2015/09/image-1.jpg
۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. جالبه که چهارتا از آنها از نامزدهای بردپیت بوده ن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *