شنبه , ۲۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

زهرا نعمتی : همه شوک شدیم

زهرا نعمتی بعد از حذف عجیب از بازی‌های آسیایی، ویلچرش را به گوشه ای حرکت داده و سعی می کند با کسی حرف نزند/رئیس فدراسیون تیر و کمان: زهرا نعمتی مقصر است و باید پاسخگو باشد!

زهرا نعمتی پس از حذف به دلیل گاف پیش آمده در مسابقات اظهار کرد: متاسفانه به بدشانسی خوردیم به تاطر یک مشکلات فنی باید استراحت می کردم ۳۰ ثانیه دیر رسیدم. وقتی به خط رسیدم داور اجازه نداد به خط برسم. وی افزود: حریف من تنها یک تیر زده بود اما به من اجازه مسابقه ندادنو. ما اعتراض کردیم ولی به ان رسیدگی نشد. چون حریفم اندونزیایی و مسزبان بود به اعتراض من توجه نشد.

نعمتی درباره اینکه کجا بود که دیر رسید و ایا برای نهار نرفته بودید؟ گفت: نه شاید اینطور هم نبود‌ . ما باید آن تایم سر خط حاضر می شدیم. شاید میزبانی بودن حریف اندونزی تاثیر داشت.

وقتی اعتراض کردیم داران گفتند این اعتراض ها در بخش مارا المپیک است. اما شما که به الممیک ورود کردید باید مثل المپیکی ها باشید.

وی درباره اینکه مربی کره ای اشتباه را پذیرفت، خاطر نشان کرد: هیچ کس مقصر تیست. اتفاقی بود که افتاد. من خودم به باید حواسم را جمع می کردم. در کل ورزشکار مقصر است.

من خودم باید برنامه را چک می کردم. بلی تیم سرپرست و مربی دارد و ان ها چک کردند. اما من باید با سرعت بیشتری روی خط می امدم که ان ۳۰ ثانیه را از دست ندهم. البته مسابقه من هنوز ادامه دارد. من فردا مسابقه میکس تیم دارم. از نردم عزیز می خواهم من را از دعای خود فراموش نکنند. امیدوارم مرا با دعا حمایت کنند.

قطعا میزبانی اندوتزی در این موضوع تاثیر داشت. من دچار بدشانسی شدم. شاید اگر کسی غیر از میزبان بود می شد رای تغییر کند. ما می دیدیم ه به هیچ هنوام راضی نمی شدند. خودم خیلی نا احت شدم و همه شوک شدیم.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *