جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

زنان زورگیر به دام افتادند

مجله انلاین دوستان : زنی که با همدستی دو نفر دیگر راننده خودرویی را اغفال و در جاده‌ای خلوت به زور چاقو از او اخاذی کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اعلام این خبر به کیهان گفت: فردی با مراجعه به کلانتری عالیشهر از ضرب و شتم برادرش بوسیله افرادی ناشناس خبر داد که بر اثر شدت جراحت برادرش به بیمارستان اعزام شده و قادر به تکلم نیست.

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده افزود: با حضور پلیس در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی، مشخص شد فرد مضروب حوالی ظهر در یکی از میدان‌های عالیشهر زن ناشناسی به همراه دو نفر دیگر را به مقصد یکی از شهرهای همجوار سوار خودرو کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد پس از طی مسافتی، زن ناشناس با چاقو راننده را تهدید و مرد همراهش نیز شی نوک تیزی به پهلوی راننده فرو کرده و از وی می‌خواهند مسیرش را به سمت جاده خاکی تغییر دهد.
وی ادامه داد: زن و مرد ناشناس با چوب راننده را بشدت مجروح و مبلغ ۳ میلیون تومان به زور از وی اخاذی و با تاریک شدن هوا راننده را در جاده‌ای خلوت‌ رها کردند.
عرب‌زاده افزود: با توجه به حساسیت موضوع افسران آگاهی و اطلاعات کلانتری تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند و کمتر از ۱۰ ساعت از وقوع حادثه هویت مهاجمان شناسایی شد.
این مقام انتظامی گفت: ابتدا در یک عملیات غافلگیرانه زن ناشناس در یک مجتمع مسکونی در شهر جدید عالیشهر دستگیر و در تحقیقات اولیه از همدستی یک زن و مرد دیگر با خود خبر داد.
وی با اشاره به اینکه هر دو همدست این زن نیز دستگیر شدند افزود: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *