شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

زلاتان: تا ۵۰ سالگی فوتبال بازی می کنم!

زلاتان ابراهیموویچ فوق ستاره سوئدی منچستریونایتد در گفت و گویی عجیب عنوان کرده است که تا ۵۰ سالگی می خواهد فوتبال بازی کند، امری که تحقق اش بسیار عجیب است!

http://www.varzesh11.com/images/gallery/zlatan-ibrahimovi%C4%87-(sweden)-59511.jpg

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، منچستریونایتد در خیلی از دیدارهای فصل خود با وجود آنکه توانست گل اول را به ثمر برساند، گل تساوی را دریافت کرده و ۳ امتیاز را از دست داده است. شیاطین سرخ این روند را در بازی برابر تیم های آرسنال، استوک سیتی و اورتون در اواخر بازی داشتند که این موضوع باعث شده است آنها امتیازات زیادی در بازی های خود در لیگ برتر از دست بدهند. با این حال برتری در ۴ دیدار اخیر (زوریا- تاتنهام- کریستال‌پالاس و وست برومویچ) باعث شده است تا یوناتید بار دیگر شرایط خوبی پیدا کند. درخشش ایبراهیموویچ یکی از دلایل پیشرفت یونایتد بوده است.

زلاتان ابراهیموویچ درباره شرایط خود در یونایتد گفت: شرایط خیلی خوبی دارم. با وجود آنکه ۳۵ سال سن دارم حس می‌کنم که ۲۰ سال دارم. فکر می کنم که بتوانم تا ۵۰ ساگی فوتبال بازی کنم. حس می کنم هر چه پیرتر می شوم بهتر می شوم.

زلاتان ایبراهیموویچ که در سال ۲۰۱۳ توانست جایزه پوشکاش را به خاطر گل قیچی برگردان به انگلیس کسب کند، بعد از یورو ۲۰۱۶ به ۱۶ سال حضور در تیم ملی سوئد پایان داد. او در ۱۱۶ بازی برای تیم ملی سوئد توانست ۶۲ گل به ثمر برساند تا ۱۳ گل بیشتر از اسون ریدل به ثمر رسانده باشد و برترین گلزن تاریخ سوئد لقب بگیرد.

مهاجم محبوب منطقه نوردیک، امسال هم برای دهمین سال پیاپی و یازدهمین سال در مجموع توانست جایزه Guldbollen (توپ طلا) را در کشورش به دست بیاورد. او در سال ۲۰۰۵ این جایزه را برای نخستین بار به دست آورد اما پس از آن تنها یک بار فردریک لیونبرگ، هافبک وقت آرسنال در سال ۲۰۰۶ این جایزه را از آن خود کرد. تنها او بوده است که توانسته بیش از دو بار در تاریخ فوتبال سوئد این جایزه را به خود اختصاص دهد.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود دوشنبه باید در خانه از ساندرلند پذیرایی کند که وضعیت چندان خوبی در جدول رده بندی ندارد و یونایتدها میتوانند نسبت به کسب ۳ امتیاز این بازی امیدوار باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *