چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

زلاتان باز هم از خجالت گواردیولا درآمد + عکس

کمتر کسی است که فوتبال اروپا را دنبال کند و از تنفر زلاتان ابراهیموویچ به گواردیولا بی خبر باشد بله زلاتان ابراهیموویچ از گواردیولا متنفر است، بارها و بارها او را زیر سوال برده است، از سیستم و تاکتیتش تا شجاعت و این بار هم خرد این مربی را زیر سوال برده است.

زلاتان که یک سال در بارسلونا زیر نظر گواردیولا بازی کرده است خاطرات خوبی از این مربی ندارد. 

گواردیولا ابراهیموویچ

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، ابراز تنفر زلاتان ابراهیموویچ اگرچه چیز جدیدی نیست اما هرگز حالت تکراری هم نداشته است. ستاره سوئدی خط حمله منچستریونایتد یک بار فلسفه بازی او را زیر سؤال می‌برد، یک بار شجاعت او را و این بار تجربه و خرد این مرد اسپانیایی را.

ایبرا که سال ۲۰۰۹ فقط برای یک فصل زیر نظر گواردیولا کار کرد و در همان فصل ۲۱ گل زد، برای چندمین بار به سرمربی سابقش حمله کرد و در گفت‌و‌گوی خود با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا درباره این مرد اسپانیایی اظهار داشت: ۶ ماه اول حضورم در بارسلونا عالی بود اما بعد از آن سرمربی سیستم بازی‌ و تاکتیک‌هایش را تغییر داد، سیستم و تاکتیکی که مناسب من نبود. من رفتم و با او صحبت کردم.

من اینجا هستم تا صحبت کنیم. اگر فکر می‌‌کنی دلیلش چیز دیگری است، صحبت نمی‌کنیم. گفتم:«من فکر می‌کنم که تو داری برخی بازیکنان را به پای یک بازی، لیونل مسی می‌سوزانی». او گفت:« من اینطوری فکر نمی‌کنم اینطور باشد اما چیزی که می‌گویی را درک می‌کنم. حواسم هست. مشکلی نیست. همه چیز را حل می‌کنم» و من هم فکر می‌کردم که همه چیز روبه‌راه خواهد شد.

ایبرا افزود: بازی بعدی من روی نیمکت بودم. من هیچ چیزی نگفتم و به کارم ادامه دادم. بازی دوم، دوباره روی نیمکت. فکر می‌کردم که او به خوبی مشکل را حل کرده است و با من صحبت نمی‌کند و چیزی را توضیح نمی‌دهد. بازی سوم، نیمکت. سپس بازی چهارم آمد و من دوباره روی نیمکت بودم.

فکر می‌کنم که یک چیزی عجیب بود. از آن روز به بعد او دیگر با من حرف هم نزد و به من نگاه هم نمی‌کرد. اگر به اتاقی می‌رفتم که او آنجا بود، از آنجا خارج می‌شد. گواردیولا آدم بدی نبود اما خام‌ترین و بی‌تجربه‌ترین مربی تمام دوران بازیگری من بوده است چون یک مرد می‌تواند مشکلاتش را حل کند.

ابراهیموویچ سال ۲۰۱۰ بارسلونا را به مقصد میلان ترک کرد و دو سال بعد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و در نهایت تابستان سال گذشته سر از منچستریونایتد درآورد.

گواردیولا سال ۲۰۱۶ درباره اظهارات ابراهیموویچ در کتاب شرح حالش که سرمربی سابق بارسلونا را بزدل توصیف کرده است، گفته بود:«من همیشه حرف را روشن زده‌ام. هر آنچه که به او گفته، رودر رو بوده است. من هرگز از رسانه‌ها برای توضیح چیزی که در زمین بازی از او می‌خواستم استفاده نکرده‌ام.»

زلاتان باز هم از خجالت گواردیولا درآمد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *