سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

ریزگردها عامل تعطیلی در مشهد/ ساعات کاری ادارات با تاخیر آغاز می شود

با تصویت جلسه ویژه کمیسیون اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا وگرد و غبار استان خراسان رضوی ساعات اداری در روز‌های چهارشنبه پنج شنبه کاهش می یابد.

https://media.mehrnews.com/d/2015/10/27/3/1885583.jpg?ts=1486462047399

در جلسه ویژه کمیسیون اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا وگرد و غبار استان خراسان رضوی که با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و سایر مسئولان ودست اندرکاران مربوطه برگزار شد موارد زیر برای مقابله با ریزگردها در شهر مشهد به تصویب رسید .

در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۰ خرداد همه ادارات در مشهد با دوساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین در این دو روز بانک‌ها دوساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

امتحانات مدارس هم به حز امتحانات سراسری و هماهنگ در روز چهارشنبه برگزار نمی‌شود. روز پنجشنبه ۱۰ خرداد طرح زوج و فرد از درب منزل در مشهد اجرا می‌شود و فقط خودرو‌های پلاک فرد حق تردد در شهر دارند.

در صورت تداوم آلودگی و وجود ریزگرد‌ها احتمال تعطیلی ادارات روز پنجشنبه در مشهد وجود دارد.

خاطرنشان می شود کیفیت هوای مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد و پیش بینی می شود این وضعیت در روزهای آینده ادامه می یابد./باشگاه خبرنگاران

هوای مشهد با شاخص عددی ۱۸۱ در شرایط ناسالم قرار دارد./
بیشترین بار آلودگی با شاخص ۲۳۳ در ایستگاه خاقانی ثبت شده است.
امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. رفیق من از گلبهار میاد سرکار، من از ته امیریه میرم سرکار…. خدارو خوش میاد توی این آلودگی ریزگرد ما کنار خیابون منتظر تاکسی و اتوبوس هوای آلوده تنفس کنیم چون کارمون شیفتیه و خودرومون هم پلاکش زوجه؟؟؟
    باید سه تا ماشین عوض کنیم تا برسیم محل کار، سه تا ماشین هم عوض کنیم تا ب سیم خونه. با این طرح زوج و فرد شما هم که فردا خیابون‌ها بیابون برهوته ماشین گیر نمیاد. واقعا خسته نباشین با این طرح های آبگوشتی

  2. وقتی پنجشنبه رو تعطیل کردین، دیگه طرح زوج و فرد از درب منزل چه ایده ی مزخرفیه؟ ریزگرد رو با دود گازوئیل اشتباه گرفتین. شما شرکت اتوبوسرانی تونو فقط تعطیل کنین ۹۵ درصد آلودگی هوای مشهد از بین میره البته نه از نوع ریزگرد. بعد بفرمایید با این طرح زوج و فرد شما بنده که شیفتی کار میکنم از ته امیریه چطوری برم فرودگاه و برگردم…. خدایی یک مغز متفکر بین شما نیست وقتی بحران میخورین بتونه بهترین تصمیم رو بگیره!؟ چرا هر تصمیمی میگیرید بازم مزاحمت و اذیتش مال مردمه!؟ وقتی تعطیل کردین، دیگه طرح ترافیک از درب منزل چیه!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *