پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

رکورد خواستگاری ها در المپیک ریو شکست! +عکس

با وجود اینکه هیچ امار رسمی از ازدواج های المپیک در دسترس نیست اما اینگونه به نظر میرسد که در المپیک ریو رکورد ازدواج ورزشکاران باهم  شکسته است

%postname%

با وجود اینکه رکورد رسمی از تعداد خواستگاری ها در مسابقات المپیک وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که المپیک ریو رکورد تعداد خواستگاری‌ها را شکسته باشد.

روز گذشته مراسم ازدواج بودایی در دهکده المپیک برگزار شد. این در حالی است که هفته گذشته خواستگاری ورزشکار شیرجه چینی در مراسم اهدای مدال بسیار خبرساز شد. چند روز پیش نیز ویل کلی ورزشکار پرش سه گام آمریکا در یکی از استادیوم المپیک از کویین هرسین خواستگاری کرد. در همان روز نیز خواستگاری دیگری در ساحل کوپاکابانا اتفاق افتاد.

روز دوشنبه همین هفته شارلوت درجردن بعد از گرفتن مدال طلای اسب سواری با خواستگاری از سوی دین ویات روبه رو شد و به آن پاسخ مثبت داد.

‌درآخرین مراسم خواستگاری ریو روز گذشته یائل کاستیلونه والیبالیست آرژانتینی به ازدواج با یکی از بازیکنان سابق تیم والیبال برزیل به نام مارکوس الوئه پاسخ مثبت داد. آنها در دهکده المپیک مراسمی بودایی اجرا کردند. هنوز دو روز به پایان بازی های المپیک ریو باقی مانده است.با این وجود تا همین جا هم المپیک ریو جایگاه خود را به عنوان رمانیتک ترین المپیک حفظ کرده است.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *