جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

رویانیان با درگیری و حاشیه برای مجلس ثبت نام کرد! +عکس

مجله انلاین دوستان :   مدیرعامل اسبق و پرحاشیه پرسپولیس که هنوز بحث های مربوط به دوره حضورش در راس باشگاه قرمز پایتخت سر زبان هاست، کاندیدای ورود به مجلس شورای اسلامی شد.

رویانیان که پس از پایان مهلت ثبت نام به فرمانداری آمده بود، به علت ممانعت از ثبت نام با مسئولان حراست فرمانداری درگیری لفظی پیدا کرد.رویانیان که پس از پایان مهلت ثبت نام به فرمانداری آمده بود، به علت ممانعت از ثبت نام با مسئولان حراست فرمانداری درگیری لفظی پیدا کرد.

به نوشته ایلنا، با وجود گذشت یک ساعت و نیم از پایان ثبت نام داوطلبان انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی، محمد رویانیان با مراجعه به فرمانداری تهران درخواست ثبت نام داشت که با ممانعت حراست فرمانداری روبرو شد.

پس از ممانعت مسئولان حراست، درگیری لفظی ایجاد شد که سرانجام با وساطت اطرافیان رویانیان، درگیری تمام شد و وی که فرمانداری را ترک کرده بود، دوباره به فرمانداری بازگردانده شد.

اجازه ورود رویانیان به فرمانداری تهران در حالی انجام شد، چند داوطلب برای ثبت نام بیرون فرمانداری مانده بودند و اجازه ورود نیافتند.

جالب اینکه رویانیان زمستان چهارسال در انتخابات فدراسیون شکست خورد و نتوانست عضو هیات رییسه فدراسیون شود.

جالب تر آنکه او در هنگام ثبت نام گفته است که دوست داشته برای مبارزه با داعش به سوریه و عراق برود، اما نشده و او برای همین راهی مجلس شده است!

رویانیان با درگیری و جاشیه برای مجلس ثبت نام کرد!+عکس

رویانیان با درگیری و جاشیه برای مجلس ثبت نام کرد!+عکس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *