پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

رونمایی از چری آریزو ۵ در مجتمع کوروش تهران +تصاویر

دیروز در مجتمع کوروش تهران از خودرو چری اریزو ۵ توسط نمایندگی خسروانی رونمایی شد

دیروز عصر در مجتمع کوروش واقع در غرب شهر تهران، نمایندگی خسروانی مدیران خودرو از چری آریزو ۵ که اخیراً وارد ایران شده و پیش فروش آن شروع شده، رونمایی کرد.
در این مراسم که با اهدای جوایزی به چندی از مشتریان همراه بود، از دومین محصول چری رونمایی شد و دوستداران این خودرو می توانند در این مجتمع از این خودرو رونمایی کنند. همانطورکه می دانید چری آریزو ۵ در هفته های گذشته توسط خبرنگاران و همچنین سایت خودروبانک تست شد و برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید صفحه تست و بررسی چری آریزو ۵ را مطالعه کنید. اما برای یادآوری باید گفت که این خودرو به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری مجهز شده که می تواند حداکثر ۱۱۶ اسب بخار و ۱۴۱ نیوتن متر را تولید کند. این خودرو را می توان با گیربکس خودکار CVT و یا گیربکس ۵ سرعته دستی تهیه کرد.

www.dustaan.com-رونمایی از  چری آریزو ۵ در مجتمع کوروش تهران +تصاویر

%image_alt%

رونمایی چری آریزو ۵ توسط نمایندگی خسروانی

حال با مشخص شدن تیپ های مختلف این خودرو، قیمت نهایی هر تیپ نیز تعیین شده و در مدل کامفورت که مدل دنده ای و استاندارد است، قیمت ۵۹ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین اکسلنت با گیربکس خودکار و کامل ترین تجهیزات همچون دوربین دنده عقب، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و چراغ های مخصوص روز قیمتی بالغ بر ۷۱ میلیون تومان خواهد داشت. البته مدیران خودرو و نمایندگی خسروانی که این رونمایی را در مجتمع کوروش ترتیب داده بود، شرایط فروشی را برای چری آریزو ۵ در نظر گرفته اند که می توانید این خودرو را با شرایط قسطی تا ۳۶ ماه تهیه کنید.
برای آشنایی بیشتر با شرایط فروش آریزو ۵ می توانید به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *