جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

رونمایی از جدیدترین پوستر فیلم سینمایی برگ جان +عکس

جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «برگ جان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم مختاری که هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده است، توسط امید بلاغتی طراحی و به عوامل این فیلم اهدا شد.

«برگ جان» حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ایست که چون به آن می رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزوئی تغییر می دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما…

بازیگران این فیلم عبارتند از : سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم ،سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت، زینب زیرک

این فیلم همچنین ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه ۳۰ آبان در پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت ۱۹ روز چهارشنبه اول آذر در سینما فرهنگ، ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی گلستان در شیراز و ساعت ۱۵ در هنر و تجربه بابل روی پرده می‌رود.

«برگ جان» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه دوم آذر در تماشاخانه پارس در کرمان و همچنین ساعت ۲۱ روز جمعه سوم آذر در موزه سینما در تهران، ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی هویزه در مشهد و همچنین ساعت ۱۵ در سینما سوره اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

رونمایی از جدیدترین پوستر فیلم سینمایی برگ جان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *