پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

روشهای خانگی و موثر برای پرپشت کردن ابرو و مژه

داشتن ابرو هایی پرپشت و خوش حالت آرزوی هر خانمی است.

داشتن ابرو هایی پرپشت و خوش حالت آرزوی هر خانمی است. ممکن است شما هم برای پرپشت کردن ابرو های تان به هر کاری دست زده باشید و از هر محلول شیمیایی هم استفاده کرده باشید. با ما همراه شوید و با روش های طبیعی ابرو های تان را پرپشت کنید.

پرپشت کردن ابرو و مژه با روش های طبیعی

خوش حالت کردن ابرو با روغن کرچک

همانطور که می دانید برای داشتن ابروها و مژه هایی پرپشت و زیبا ،روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است. هر شب مقداری از این روغن را روی مژه ها بمالید و پس از مدتی کوتاه شاهد ضخیم تر شدن مژه ها و رشد مژه های جدید باشید! برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص ،می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

 

خوش حالت کردن ابرو با شیر

شبها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد.

 

خوش حالت کردن ابرو با آب پیاز

آب پیاز، یکی دیگر از روش های بسیار موثر برای پر پشت کردن ابروهای نازک شده است. آب پیاز با افزایش گردش خون و با داشتن سولفور، به تقویت ، ضخیم شدن و رشد مجدد موها کمک زیادی خواهد کرد.
اگر بوی تند پیاز شما را آزار می دهد، پیشنهاد می کنیم آن را زیر آب سرد پوست بگیرید یا از قبل، پیاز پوست گرفته را در یخچال بگذارید.بعد آب آن را گرفته و آن را روی ابروها ماساژ دهید.

 

خوش حالت کردن ابرو با روغن نارگیل

ماساژ ابروها با این روغن اعجاب انگیز، علاوه بر رشد مجدد موهای ابرو و ضخیم شدن مو، موجب تیره تر شدن رنگ ابروها نیز می شود. روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی و سلامت پوست و مو محسوب می شود. این روغن بسیار مفید، از موهای آسیب دیده محافظت کرده و آن را ترمیم می کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *