سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

روزهای سخت استقلال در راه است!

در حالی که با حضور وینفرد شفر در اسقلال این تیم به روزهای اوج خود بازگشته است، به نظر می رسد شرایط در این تیم آنچنان هم ایده ال نیست.

خبر ورزشی : در روزهایی که استقلال اوج گرفته و انگار حضور وینفرد شفر معجزه کرده بود، یکی از بازیکنان باتجربه استقلال در این باره حرف‌هایی می‌زد که نشانه‌هایش حالا دیده می‌شود.

بازیکن استقلال می‌گفت: «شما همه چیز را از بیرون می‌بینید. ما هنوز ضعف‌هایی داریم. وقتی می‌بریم و گلر ما می‌شود بهترین بازیکن زمین، یعنی چه؟ یعنی ما مشکل داریم و باید آن را رفع کنیم. از طرفی راه سختی داریم. بازی‌های سخت ما مانده و بازی‌های آسان‌مان را انجام داده‌ایم. به خاطر همین نباید جوگیرانه درباره نتایج تیم حرف بزنیم.»

حالا استقلال در سومین بازی متوالی مساوی کرده است. این تیم در هفته هجدهم مقابل تراکتورسازی به تساوی رسید، در هفته نوزدهم در آزادی و در مسابقه‌ای که خیلی‌ها شانس را در نتیجه‌‌گیری استقلال دخیل می‌دانستند، یک امتیاز از تیم دایی گرفت و دیروز هم در مشهد مقابل پدیده بدون گل مساوی کرد؛ سه بازی، سه امتیاز. به گفته آن بازیکن استقلال، رفته رفته بازی‌ها به خصوص در بهمن و اسفند سخت و سخت‌تر می‌شود.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/09/15/1396091517393055812708164.jpg

روزهای سخت استقلال در راه است!

آبی‌ها همین هفته با پارس جنوبی بازی دارند، بعد به آبادان می‌روند تا در حذفی با صنعت نفت بازی کنند، در ادامه راهی اصفهان می‌شوند تا مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرند و قبل از شروع لیگ قهرمانان هم با سپدرود رشت بازی می‌کنند. استقلال دو بازی متوالی مقابل الریان قطر و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان برگزار می‌کند و در بازگشت به ایران باید در اهواز به مصاف فولاد برود.

بازی بعدی آبی‌ها هم شهرآورد است و دوباره باید به لیگ قهرمانان بازگردند تا احتمالاً با العین بازی رفت و برگشت خود را برگزار کنند.

مسیر استقلال فوق‌‌العاده دشوار است و حرف‌های آن بازیکن باتجربه استقلال پربیراه نیست.

برای خود باتجربه‌ها این ابهام به وجود آمده که بعضی از بازیکنان مغرور شده‌اند و این را می‌توان از رفتارهایشان فهمید.

مثلاً اخیراً یکی از بازیکنان جوان استقلال، پس از چند بازی خوب، رفقای نزدیک خود را آنفالو کرد (منظور حسینی نیست) و از نظر بعضی باتجربه‌ها، این یعنی غرور.

موتور گلزنی استقلال هم فعلاً خاموش شده است. از هفته نهم که شفر روی نیمکت نشست تا هفته هفدهم تیمش ۱۴ گل زد ولی در سه هفته گذشته آن‌ها تنها یک گل زده‌اند که نشان می‌دهد دوباره مشکل گل‌زنی به سراغ‌شان آمده است البته شفر گفت مصدومیت بازیکنان عامل این اتفاق بوده است.

این بازی قبول اما در دو بازی قبلی چطور؟ در اردوی قرمزها هم وضعیت آن‌قدرها ایده‌آل نیست.

این تیم در سه بازی آخر دو گل زده‌ و ۵ امتیاز گرفته است تا فعلاً قرمز و آبی زیاد در اوج نباشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *