سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: روایت ناجی از زندگی در کنار ۵ خانواده

ناجی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال “دیوار به دیوار” همچنان ادامه دارد، از ایفای نقش کوتاه در این سریال نوروزی سخن گفت.

میزان: رضا ناجی بازیگر سریال تلویزیونی “دیوار به دیوار” گفت: در سریال نوروزی “دیوار به دیوار” که از شبکه سه پخش شد، نقش کوتاهی در قالب شخصیت یک وکیل را برعهده داشتم.
سریال دیوار به دیوار
تصاویر: روایت پناجی از زندگی در کنار ۵ خانواده

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما تصریح کرد: سریال “دیوار به دیوار” ۶۰ قسمت است و هنوز ۳۲ قسمت از آن تصویربرداری نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تصویربرداری سریال “دیوار به دیوار” همچنان ادامه دارد و قرار است پخش این اثر نیز همچنان در ادامه قسمت های پخش شده ، ادامه پیدا کند.

سریال دیوار به دیوار

گفتنی است، سریال “دیوار به دیوار” مضمونی کمدی دارد و داستان ۵ خانواده را روایت می کند که بنا به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند.

این ۵ خانواده پیش از این اتفاق،‌ هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز و به شکل اتفاقی مجبور می شوند مدتی را کنار یکدیگر سپری کنند.

 سریال دیوار به دیوار
در این سریال پژمان جمشیدی نقش یک راننده تاکسی فرودگاه را بازی می کند و آزاده صمدی نیز نقش همسر او را ایفا می کند.همچنین در بخش هایی از این سریال اشپیتیم آرفی بازیکن سابق و آلبانیایی تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی حضور پیدا می کنند.

در سریال تلویزیونی “دیوار به دیوار” به کارگردانی سامان مقدم ، هنرمندانی همچون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش،‌ رویا تیموریان،‌ آزاده صمدی،‌ علی شادمان،‌ پژمان جمشیدی، امیر مهدی ژوله و یاسمینا باهر به ایفای نقش پرداخته اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *