پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

روانخواه: برخی ها خود را مالک استقلال می‌دانند!

 امیدرضا روانخواه در گفتگویی تازه بایکی از خبرگزاری ها عنوان کرده است که ، هیچ پیشرفتی در لیگ نداشته‌ایم و متأسفانه تیم‌ها از لحاظ فنی هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , استقلال

بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم‌های لیگ شانزدهم از لحاظ فنی هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند، گفت: متأسفانه برخی‌ها خود را صاحب استقلال می‌دانند و اجازه نمی‌دهند تیم با آرامش کار کند.

امیدرضا روانخواه در گفتگو با  مهر، در خصوص نیم فصل اول لیگ شانزدهم گفت: اگر بخواهیم مسابقات را در کل ارزیابی کنیم باید بگویم هیچ پیشرفتی در لیگ نداشته‌ایم و متأسفانه تیم‌ها از لحاظ فنی هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

 

وی تأکید کرد: یک تیم می‌تواند دو یا سه برد به یکباره از انتهای جدول به بالای جدول برسد. این نشان می‌دهد که از لحاظ فنی، تیم‌ها با یکدیگر فاصله آنچنانی ندارند.

 

بازیکن پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: چهار تیم ما در لیگ قهرمانان حضور دارند. امیدواریم که آنها موفق باشند، اما از لحاظ فنی باید بپذیریم که همه در یک سطح هستیم و بازی‌های سختی را این تیم‌ها در لیگ قهرمانان پیش‌رو دارند.

 

روانخواه در خصوص وضعیت صدرنشین نیم فصل اول لیگ گفت: پرسپولیس نسبت به تیم‌های دیگر شرایط بهتری دارد و توانسته با همین برتری، صدرنشین نیم فصل اول باشد. این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و با حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره از سرمربی تیم، تا حدودی آرامش به این تیم تزریق شد و توانست نتایج خوبی کسب کند اما مشکلات این تیم همچنان باقی است. آنها در ساختار دفاعی شرایط خوبی ندارند و امیدوارم برای لیگ قهرمانان این مشکل را برطرف کنند.

 

وی در خصوص شرایط حال حاضر استقلال گفت: می‌خواهم درباره استقلال به جزئیات بیشتر بپردازم. باید قبول کنیم استقلال مشکل فنی و تاکتیکی دارد و در تعطیلاتی که در نیم فصل اول وجود داشت و چهار بار لیگ تعطیل شد، این تیم نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند. آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات تا حدودی انتظارات منصوریان را برآورده کردند اما نمی‌دانم چه مشکلی در استقلال وجود دارد که این تیم نمی‌تواند به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

 

بازیکن پیشین استقلال در ادامه تأکید کرد: استقلال در چند دیدار خود نتوانست از گل‌های خود به خوبی حفاظت کند و دیدیم در آخرین بازی از جام حذفی مقابل نفت با اینکه دو بر یک از حریف خود پیش بود، اما در پایان بازی را به نفت واگذار کرد و نشان داد که خط دفاع استقلال و دروازه‌بان این تیم هنوز نتوانسته به هماهنگی و شرایط ایده‌آل دست پیدا کند.

 

روانخواه در پاسخ به این پرسش که در این مشکلات آیا علیرضا منصوریان مقصر است یا کادر مدیریتی باشگاه؟ گفت: به نظر من مجموعه استقلال در این موضوع مقصر هستند و باید با وحدت و همدلی که بین آنها به وجود می‌آید، مشکلات برطرف شود. در فوتبال ما وقتی یک تیم پرطرفدار نتایج قابل قبول را کسب می‌کند، ناخودآگاه حاشیه‌ها بر تیم غلبه می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا هرکس کار خودش را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در دو، سه سال اخیر برای استقلال به وجود آمده، بازیکن‌سالاری است. متأسفانه برخی‌ها خود را صاحب استقلال می‌دانند و اجازه نمی‌دهند تیم با آرامش، کارش را انجام دهد. بازیکن‌سالاری همیشه در فوتبال ما بوده اما در این اواخر استقلال دچار این معضل شده است و دیدیم که چند سرمربی اخیر استقلال طعم این بازیکن‌سالاری را چشیده بودند و این روزها مرتباً به منصوریان هشدار می‌دهند که مراقب اطرافش باشد.

 

بازیکن پیشین استقلال یادآور شد: متأسفانه این روزها همه می‌خواهند تقصیرها را به گردن منصوریان بیندازند در حالی که نمی‌توانیم او را مقصر همه اتفاقات قلمداد کنیم.

 

وی در خصوص اینکه حتی در مقطعی اسامی بعضی از مربیان خارجی هم برای استقلال مطرح شد، گفت: آیا باشگاه پولی دارد که به یک مربی خارجی بدهد؟ اگر قرار بود مربی خارجی بیاورند پس چرا در ابتدای فصل منصوریان را آوردند؟ سرمربی استقلال یک مربی جوان است و باید به او فرصت داد تا بتواند با آرامش کارش را انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: درست است که استقلال در نیم فصل اول از لحاظ فنی نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما شاید تعطیلات نیم‌فصل و شروع فصل نقل و انتقالات و جذب چند مُهره کارآمد بتواند تا حدودی مشکلات استقلال را برطرف کند.

 

بازیکن پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: اگر ما انتقادی از مجموعه استقلال می‌کنیم، مطمئناً دشمن این تیم نیستیم. دلمان برای این تیم می‌سوزد؛ خصوصاً علیرضا منصوریان که من او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم تمام تلاش او برای موفقیت استقلال است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *