سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

رقص دختران بد لباس مقابل کفاشیان! +عکس

مجله انلاین دوستان :   تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان سوم مسابقات بین قاره‌ای امارات قناعت کرد. این تیم مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود. با پایان یافتن مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی، یک حاشیه عجیب فدراسیون فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است. علی کفاشیان که چند بازی فوتبال ساحلی ایران را از نزدیک تماشا کرد، ناخودآگاه صحنه های افتتاح مسابقات را نیز دیده است.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-فال-روزانه-عناوین-روزنامه-های-ورزشی-۴۳۴
کفاشیان ظاهرا حواسش به این بوده تا در جایی بنشیند که مبادا عکسی از او در کنار افرادی که شئونات اسلامی را در محل برگزاری مسابقات رعایت نمی کنند، منتشر شود اما یک عکس حاشیه بزرگی برای رئیس فدراسیون ساخت.

عکسی از نمای پشت کفاشیان گرفته شده که حرکات خارج از شئونات انجام می شود و رئیس فدراسیون در سالن حضور دارد. این عکس انگار جنجالی ایجاد خواهد کرد.

در همین باره رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش واکنش نشان داده است. او اظهار داشت: متاسفانه این عکس بازتاب مناسبی در فضای مجازی نداشته است. طبق پروتکل فدراسیون ها، روسا موظف هستند تا در چنین شرایطی محل مسابقه را ترک کنند. در ورزش های ساحلی سخت گیری ما بیشتر است و حرفمان این است که رئیس فدراسیون باید فضا را ترک می کرده است.»

حسنی خو خبر از برخورد هم داده است: ما همه چیز را بررسی می کنیم و اگر لازم باشد برخورد می کنیم. به نظر می رسد یک دردسر جدید در انتظار رئیس فدراسیون باشد. آیا کفاشیان در این ماجرا هم می تواند لبخند بزند؟

امتیاز دهید!

۶ دیدگاه‌ها

  1. به نظر من خیلی از این جماعت فوتبال را باید هدیه داد به داعش

  2. کثیف ترین رشته ورزشی فوتبال است واین جماعت با پول مامردم مرتب برای خودشان ماموریت وسفر درست میکنند وباوقاحت نیز سینه جلو میدهند واز رفتارهای کذب ودروغشان دفاع میکنند
    امیدوارم روزی برسد که این فوتبال بااین شیوه فعلی که جزء رانت ورانت خواری چیز دیگری نصیب مردم نکرد جمع شود
    جماعت پرروئی مثل ……………………………….. برای همیشه گورشان رااز ورزش ایران گم کنند

  3. کفاشیان تو کیش هم باسه این کارا میرفتی حالا جایت به کجا رسیده عقده ای…

  4. چه تصاویر گویا و واضحی

  5. نکنه میخواین اونها رو هم به بهشت ببرین؟

  6. خاک برسر فوتبالی کنم که رئیس فدراسیونش این مرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *