چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ قبل از ظهر به وقت تهران

رضا گوچی: قسمت من شد خوش‌ پوش‌ ترین بازیکن هلند شوم

رضا قوچان نژاد، مهاجم زووله با آرای علاقه‌مندان فوتبال هلند، عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیکن لیگ این کشور را از آن خود کرد.

رضا گوچی: قسمت من شد خوش‌ پوش‌ ترین بازیکن هلند شوم

چندی قبل، پنج کاندیدا برای کسب این عنوان، رقابت را با هم شروع کردند که در نهایت با آرای مردمی، رضا توانست گوی سبقت را از رقبای خود برباید و خوش‌پوش‌ترین بازیکن لیگ شود. بعد از انتخاب او، مسؤولان برگزاری این نظرسنجی، نزد رضا گوچی رفتند و علاوه بر تقدیم جامی به او، تصاویر زیادی هم با این بازیکن گرفتند. رضا از جمله فوتبالیست‌های بی‌حاشیه ایران است که همیشه لباس پوشیدنش با رفتارش در زمین سنخیت داشته. رضا با لبخند می‌گوید: « همیشه سعی می‌کنم لباس‌هایی بپوشم که شیک باشد و واقعا مارک و برند برایم فرقی ندارد. مهم این است که بتوانم تیپی مناسب با تیپ یک فوتبالیست داشته باشم.» گوچی در فضای مجازی معمولا با تیپ‌های شیک دیده می‌شود. او چند وقتی است فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر کرده  و گویا همین فعالیت نقش عمده‌ای در انتخابش داشته است. با او درباره این موضوع گفت‌و‌گوی کوتاهی داشتیم.
تبریک می‌گوییم. خوش‌پوش‌ترین بازیکن لیگ هلندی شدی.
خیلی ممنون. امسال قسمت شد خوش‌پوش‌ترین بازیکن لیگ هلند شوم. تابه‌حال در این قرعه‌کشی و بعد نظرسنجی قرار نگرفته بودم.
مکانیسم انتخاب به چه شکل بود؟
این مسابقه‌ بین بازیکنان لیگ‌برتر و لیگ دسته‌یک هلند بود. هرسال این مسابقه برگزار می‌شود. این شکلی است که پنج نفر کاندیدای نهایی می‌شوند و بعد همه‌چیز به نظرسنجی می‌کشد و نفر اول با رأی انتخاب می‌شود. به من هم چند وقت پیش گفتند شما بین پنج کاندیدا هستی. راستش زیاد خودم را درگیر مسائل بیرونی فوتبال نمی‌کنم، ولی گفتم مشکلی نیست. به همین دلیل رأی‌گیری شد و درنهایت با بیشترین رأی نفر اول شدم. امسال قسمت شد این عنوان را مال خود کنم.
چطور پنج کاندیدای نهایی را انتخاب می‌کنند؟
به این شکل است که به صفحات اجتماعی بازیکنان توجه می‌کنند. یا  نگاه می‌کنند شما در مراسم مختلف با چه تیپ‌هایی حاضرشده‌ و چطور لباس پوشیده‌اید. استایل شما را در نظر می‌گیرند و درنهایت به کاندیداهای نهایی می‌رسند.
خودت روی لباس پوشیدن حساس هستی؟
قاعدتا سعی می‌کنم طوری لباس بپوشم که با فوتبالیست بودن و فوتبال بازی کردنم سنخیت داشته باشد. البته همیشه همسرم نقش مهمی در انتخاب لباس‌هایم دارد و درواقع او هم در این موفقیت سهیم است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *