پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

رسوایی اخلاقی تهیه‌کننده مشهور بیکارش کرد +عکس

هاروی واینستین تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود و یکی از بنیانگذاران کمپانی واینستین به دلیل رسوایی اخلاقی از کار برکنار شد. با افشای رسوایی اخلاقی این تهیه کننده مشهور هیات مدیره کمپانی واینستین همکاری خود با این تهیه کننده پرحاشه را قطع کردند.

Bildergebnis für ‫هاروی واینستین‬‎

 

مجله خبری دوستان : فرهنگ > سینما – ایسنا نوشت: هاروی واینستین تهیه‌کننده سرشناس هالیودی و یکی از بنیانگذاران کمپانی فیلمسازی «واینستین» به دلیل رسوایی اخلاقی از کار برکنار شد.

با فاش شدن اطلاعاتی درباره رسوایی اخلاقی «هاروی واینستاین» یکی از دو بنیانگذار کمپانی فیلمسازی «واینستاین»، هیات مدیره این کمپانی با صدور بیانیه‌ای همکاری خود را با وی قطع کرد.

بر اساس گزارش‌ها، «واینستین» از نیویورک به لس‌آنجلس رفته و در جلسه هیئت مدیره تلاش زیادی برای ماندن در سمت خود کرده است اما هیئت مدیره کمپانی «واینستاین» در نهایت تصمیم گرفته به همکاری‌اش با وی خاتمه دهد.

اخیرا چندین شکایت از «هاروی واینستاین» به دلیل رسوایی اخلاقی و آزار و اذیت جنسی که از سوی نشریه نیویورک تایمز مطرح شده، سر و صدای زیادی در هالیوود ایجاد کرده است.

«هاروی واینستاین» یکی از حامیان اصلی دموکرات‌ها در چند سال اخیر بوده و صدها هزار دلار کمک مالی به آنها کرده است و حالا موضوع رسوایی اخلاقی او موجب شرمساری حزب دموکرات آمریکا شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور حزب جمهوری‌خواه نیز روز گذشته در اظهار نظری گفت که از شنیدن خبر رسوایی اخلاقی این چهره مطرح هالیوودی شگفت‌زده نشده است.

«واینستاین» در ابتدا یکی از بنیانگذاران کمپانی «میرامکس» بود که ساخت فیلم‌های موفق و مستقلی چون «داستان عامه پسند» را در کارنامه داشت.

وی به همراه برادرش «باب» در سال ۲۰۰۵ کمپانی فیلمسازی «واینستاین» را راه‌اندازی کردند.

«واینستاین» برای تهیه‌کنندگی فیلم «شکسپیر عاشق» در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب جایزه اسکار شد و همچنین برای تهیه‌کنندگی تعداد زیادی از نمایش‌ها هفت بار برنده جایزه تونی شده است.

رسوایی اخلاقی تهیه‌کننده مشهور بیکارش کرد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *