پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

رسانه ملی بازنده شده است!

افسانه بایگان بازیگر باسابقه تلوزیون، تئاتر و سینما می گوید: آنچه که من در شهر تهران می بینم این است که مردم بیشتر به فیلم های سینمایی و ماهواره ها توجه می کنند تا تلوزیون.

ااخباربازیگران,اخبارهرنمندان,افسانه بایگان

به گزارش مهر، افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون درباره رسانه ملی و تاثیر آن بر مخاطب بیان کرد که مدام می گوییم در یک جنگ رسانه ای هستیم اما در این راستا اقدامی صورت نگرفته است.

افسانه بایگان در گفتگو با ما با اشاره به حضور خود در تلویزیون که چند ماه پیش با سریال «پریا» در شبکه سه همراه بود، گفت: «پریا» موضوع خاصی بود و برای اولین بار توانست خط قرمز هایی را بشکند و به موضوع ایدز بپردازد.

وی ادامه داد: تنها دلیلی که من این کار را پذیرفتم این بود که گفتم حتی اگر این سریال روی یک نفر یا یک خانواده تاثیر بگذارد من کار خود را انجام داده ام. تلویزیون باید بسیاری از تابوهایی را که حتی خط قرمز هم نیستند کنار بگذارد و ما می بینیم که وقتی این تابوها به تدریج می شکنند چقدر خوب می توانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم و بیننده های خود را پای صفحه تلویزیون بکشانیم و به آن ها آگاهی رسانی کنیم.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال ها بیان کرد: من مشکلی با تلویزیون ندارم ولی آنقدر سریال ها و فیلمنامه های سطحی به من پیشنهاد شده است که قبل از «پریا» ۴ سال نتوانستم کار کنم و بعد از «پریا» هم در هیچ کاری حضور نداشتم.

بایگان درباره تاثیر تلویزیون روی مردم عنوان کرد: بخش مهمی از مردم در شهرستان ها و روستاها زندگی می کنند که من آماری از تاثیرگذاری تلویزیون بر آن ها ندارم ولی آنچه که در شهر تهران می بینم این است که مردم بیشتر به فیلم های سینمایی و ماهواره ها توجه می کنند. با وجود اینکه ما مدام می گوییم در یک جنگ رسانه ای هستیم اما در این راستا اقدامی صورت نگرفته است.

بازیگر سریال «روز حسرت» با اشاره به تغییر در نگاه تلویزیون اظهار کرد: وقتی اجازه داده می شود که نقش ترکان بانو در سریال «سربداران» دیده شود ما نباید عقب گرد داشته باشیم.

 

وی در پایان درباره آثار سینمایی خود در جشنواره فیلم فجر امسال یادآور شد: امسال با فیلم های «نگار» ساخته رامبد جوان و «بی حساب» ساخته مصطفی احمدی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم که هر دو نقشم تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارد و ۲ دنیای متفاوت است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *