پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

رد پای یک زن در تیراندازی خونین مشهد!

بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی که با نظارت مستقیم و راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد مشهد صورت گرفت، نشان می دهد تیراندازی مرگبار با سلاح وینچستر به خاطر اختلافاتی بوده که بر سر ارتباط با یک زن رخ داده است.

رکنا: ماجرای این جنایت هولناک شب یکشنبه گذشته از آن جا آغاز شد که سرنشینان یک دستگاه پراید سفیدرنگ در چهارراه امامیه مشهد در حال پیاده شدن از خودرو بودند که پراید دیگری در همان محل توقف کرد. در همین هنگام ناگهان صدای شلیک گلوله ای ساچمه ای از سلاح وینچستر، آرامش منطقه را به هم ریخت. جوانی که وینچستر را در دست می فشرد به سوی راننده ۳۴ ساله پراید سفیدرنگ شلیک کرد و تعداد زیادی گلوله روی سر و صورت و قفسه سینه راننده جوان نشست.
رد پای یک زن درتیراندازی گانگستری مشهد

 رد پای یک زن در تیراندازی خونین مشهد!

دو سرنشین دیگر پراید که از خودرو پیاده شده و با دیدن مهاجمان پا به فرار  گذاشته بودند، دوباره به صحنه حادثه  بازگشتند. با گزارش این حادثه به مراکز امدادی، بلافاصله نیروهای انتظامی و اورژانس وارد عمل شدند و در حالی که ۳ مهاجم ناشناس از محل گریخته بودند، پیکر راننده ۳۴ ساله به یکی از مراکز درمانی در منطقه قاسم آباد انتقال یافت اما او به دلیل شدت خونریزی و اصابت گلوله های متعدد ساچمه ای، جان خود را از دست داد.
دقایقی بعد، ماجرای این جنایت هولناک که به شیوه گانگسترهای غربی انجام شده بود توسط ماموران انتظامی به قاضی  ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد. عقربه های ساعت حدود ۲۲ شب را نشان می داد که قاضی «کاظم میرزایی» به همراه کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم مرکز درمانی شدند. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که مقتول «ح-س» نام دارد و به دلیل اصابت گلوله به نواحی سر و صورت و قفسه سینه جان باخته است.
این گونه بود که تحقیقات شبانه مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس  آگاهی خراسان رضوی به چهارراه امامیه مشهد کشیده شد. یکی از شاهدان حادثه از شلیک با سلاح جنگی نیز خبر داد و گفت: وقتی پراید مهاجمان متوقف شد، ۲ نفر از آن بیرون آمدند که یکی از آن ها سلاح وینچستر داشت و با آن شلیک می کرد. ولی فرد دیگری نیز که سلاح کلت کمری را در دست می فشرد، از داخل فضای سبز بیرون آمد و بی هدف ۲ گلوله دیگر شلیک کرد.در همین حال «قاضی میرزایی» دستور بازرسی خودروی خون آلود را صادر کرد و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از ماجرای این جنایت هولناک به جست و جو پرداختند تا این که شمشیر و چماقی بزرگ در کنار جسد راننده خودرو پیدا شد. بدین ترتیب بررسی های کارآگاهان به شیوه دیگری ادامه یافت چرا که احتمال آشنایی و خصومت قبلی بین مهاجمان و سرنشینان پراید سفید رنگ قوت گرفت. در حالی که تحقیقات مقام قضایی و کارآگاهان به بامداد روز گذشته کشیده شده بود، قاضی میرزایی دستور احضار ۲ تن از همراهان مقتول را صادر کرد و بدین ترتیب «ش-س» (برادر مقتول) و دوست وی که از سرنشینان پراید بودند برای پاره ای توضیحات به مقر پلیس آگاهی خراسان رضوی هدایت شدند. «ش» در بازجویی ها گفت: من و برادرم (مقتول) و یکی از دوستانمان سوار بر پراید به منطقه قاسم آباد رفتیم تا یکی از دوستانمان را ملاقات کنیم. در حالی که من و دوستم از خودرو پیاده می شدیم ناگهان یکی از مهاجمان را که به طرف ما می آمد شناختم و فریاد زدم فرار کنید! برادرم داخل خودرو بود، من داخل کوچه ای در همان منطقه گریختم ولی با شنیدن صدای گلوله متوقف شدم و به محل بازگشتم که با پیکر غرق در خون برادرم روبه رو شدم. این جوان درباره چگونگی ماجرای شلیک مهاجمان ناشناس نیز گفت: حدود ۳ روز قبل آن ها به سوی من در بولوار آزادی شلیک کرده بودند. آن روز من با زنی قرار داشتم زیرا آن زن پیشنهاد کرده بود به همراه او به شمال بروم! ولی وقتی به محل قرار رفتم، افرادی به سوی من تیراندازی کردند!
سرنشین دیگر پراید نیز گفت: لحظه درگیری، من از خودرو پراید پیاده شدم و به سمت نانوایی در همان محل رفتم که ناگهان مهاجمان شلیک کردند! به دنبال اظهارات این ۲ جوان، روند تحقیقات به سوی زنی کشیده شد که ردپای او در این پرونده به چشم می‌خورد. بررسی های بیشتر در این باره مشخص کرد زن مورد ادعای «ش» قبل از وی با فرد دیگری آشنا بوده که گفته می شود آن مرد دستور «زهرچشم گیری» از «ش» را صادر کرده است. بنا بر این گزارش، سرنخ های پلیسی کارآگاهان با راهنمایی های قاضی میرزایی به مردی زندانی  رسید که برخی ادعاها نشان می داد آن مرد زندانی، همان فرد ناشناس است که دستور «زهرچشم گرفتن» را صادر کرده است. بررسی های بیشتر در تاریک خانه این قتل هولناک که به شیوه گانگستری در مشهد رخ داد، در حالی ادامه دارد که تا آخرین ساعات چاپ خبر، مقام قضایی و کارآگاهان هنوز مشغول تحقیقات محرمانه درباره این پرونده بودند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *