پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

رحمتی:‌ با استقلال مذاکره نکردم

مجله انلاین دوستان :  پس از حضور پرویز مظلومی روی نیمکت استقلال و خروج کادرفنی از بلاتکلیفی تلاش مسئولان این باشگاه برای جذب و نگه داشتن بازیکنان مورد نظر شروع شده است.

 

رحمتی:‌ با استقلال مذاکره نکردم
رحمتی:‌ با استقلال مذاکره نکردم

سرمربی جدید استقلال در بدو ورود به این باشگاه روی جذب برخی نام‌ها ازجمله مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان تأکید کرد و دیروز این باشگاه از مذاکرات مثبت با رحمتی خبر داد. دروازه‌بان سابق استقلال که در ابتدای فصل گذشته به‌دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی به پیکان پیوست، اکنون با تغییرات کادرفنی شرایط بازگشت به استقلال را دارد. بهرام امیری، مسئول نقل و انتقالات استقلال در این رابطه می‌گوید: « با رحمتی صحبت کرده‌ایم و مذاکرات مثبتی داشته‌ایم، اما کارمان هنوز تمام نشده است.» هرچند امیری از مذاکره با رحمتی خبر می‌دهد اما این دروازه بان دیروز در مورد شایعه بازگشت به استقلال به خبرنگار همشهری گفت: « من تا به امروز مذاکره ای با استقلال انجام نداده‌ام.»

  • احتمال بازگشت نکونام

جواد نکونام یکی دیگر از بازیکنانی است که به‌دلیل اختلاف با قلعه‌نویی استقلال را ترک کرده بود. وی نیز مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. مسئول نقل و انتقالات باشگاه از تمایل استقلال برای جذب نکونام خبر می‌دهد و اضافه می‌کند: «نکونام را می‌خواهیم اما هنوز با او صحبت نکرده‌ایم و بعید می‌دانم که مشکلی با ایشان داشته باشیم.» با این حال، به‌نظر نمی‌رسد کاپیتان تیم ملی به راحتی بتواند به استقلال برگردد. هافبک فعلی اوساسونا به مهر می‌گوید: «باید بگویم هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام، این خبر را هم در رسانه‌ها دیدم و خودم هم منتظر روزهای آینده هستم، البته الان در مسافرت هستم. ان‌شاءالله به تهران که برگشتم باید ببینم چه سرنوشتی انتظارم را می‌کشد.» او ادامه می‌دهد: «من ۲سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارم، یک‌سال برای بازی کردن و سال بعدی برای مربیگری. جدا‌شدن از اوساسونا خودش پروسه بزرگی است که باید طی کنم و درصورت توافق به تهران بیایم. البته همه اینها درصورتی است که پیشنهادی مطرح شود و جلسه‌ای برگزار شود. ‌ برای استقلال، هواداران و پرویز مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

  • وضعیت مبهم آندو

‌شرایط برای بازگشت آندرانیک تیموریان هم دشوار به‌نظر می‌رسد. کاپیتان تیم ملی قصد دارد فصل آینده در لیگ قطر بازی کند و سرژیک تیموریان، مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز عنوان می‌کند: «ابتدا با تیم‌های خارجی مذاکره‌ می‌کنیم و درصورت بسته‌شدن پرونده مذاکرات، با تیم‌های داخلی مذاکره خواهیم کرد.»

  • فخرالدینی: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

باشگاه استقلال درصدد است بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی و… را برای فصل آینده حفظ کند. مسئول نقل و انتقالات استقلال با اینکه از توافق با این بازیکنان صحبت می‌کند اما فخرالدینی تأکید می‌کند: «من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و مسئولان باشگاه استقلال هم تماسی با من نداشته‌اند. من دوست دارم در استقلال بمانم ولی در این میان مشکلات مالی هم مطرح است.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *