چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

ربودن همسر مالباخته با خودرویش

IMAGE635219526990107791
رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارقی خبر داد که خودروی ۲۰۶ را به همراه همسر مالباخته ربوده بود.

سرگرد قاسم‌آبادی در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۵، دهم آذرماه امسال فردی به نام «غلامعلی» با مراجعه به کلانتری اعلام کرد که در ساعت ۶ روزگذشته با خودروی ۲۰۶ به همراه همسرش به سمت شمال حرکت کرده اما در پل کلارک کرج برای صرف چای از ماشین پیاده شده تا اینکه یک سارق مسلح با کلت‌کمری سوار ماشین شده و خودرو را به همراه همسرم ربود.

وی با بیان اینکه مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که پس از مدتی سارق خودرو همسرم را در محدوده احمدآباد مستوفی از خودرو پیاده کرده بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در کلانتری اسلامشهر تشکیل شد، اما مالباخته در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که سارق ظهر امروز با وی تماس گرفته و عنوان داشته در ازای تحویل خودرو، مبلغ دو میلیون تومان وجه‌نقد می‌خواهد که بلافاصله هماهنگی‌های قضایی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

قاسم‌آبادی با بیان اینکه ماموران به همراه شاکی برای رفتن به سر قرار با سارق به پمپ‌بنزین شهرک استقلال رفتند، گفت: در ساعت ۱۶ پس از مشاهده سارق خودرو که سوار بر خودروی مسروقه بود، ماموران نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند که سارق اقدام به کشیدن سلاح‌کمری به سمت مالباخته کرده و در کشاکش درون خودرو، ماشین منحرف و به زیر یک دستگاه اتوبوس پارک شده می‌رود.

وی با بیان اینکه پس از این تصادف، سارق مسلح از خودروی مسروقه پیاده شده و با پای پیاده اقدام به فرار می‌کند، گفت: ماموران این یگان ضمن رعایت بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک دو تیر کرده که متهم از ناحیه ران هر دو پا مجروح و دستگیر می‌شود.

ایسنا نوشت: رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه پس از دستگیری متهم، مشخص شد که نام این فرد «قادر» است، گفت: از وی یک قبضه اسلحه‌کمری بدون خشاب به همراه یک فشنگ و مقادیری شیشه کشف و ضبط شد که این فرد تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل و خودروی مسروقه نیز به پارکینگ منتقل شد.

قاسم‌آبادی با بیان اینکه در این مورد پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: همسر شاکی نیز، با حضور در محل، سارق را مورد شناسایی قرار داده و پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

منبع : قدس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *