جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

راهنمای سفر سه روزه به جزیره کیش

اگر دقت کرده باشید تمام تور های کیش به صورت سه روز و دو شب یا چهار روز و سه شب برگزار می شوند و از آن جایی که نمیشه بدون برنامه ریزی از صدها جاذبه این شهر دیدن کرد و از تمامی امکانات تفریحی آن استفاده کرد برایتان یک راهنمای کامل سفر سه روزه به کیش را آماده کرده ایم.

به طور کلی سفر به کیش را می توان به سه بخش

⦁ خرید
⦁ تفریح
⦁ بازدید

تقسیم کرد و برای راحتی هر روز را به یک کار اختصاص داد. روز اول از جاذبه های تاریخی و طبیعی دیدن کرد، روز دوم از تفریحات متعدد جزیره لذت برد و روز سوم به خرید گذروند و اگر تور چهار روز و سه شب را انتخاب کردید روز چهارم را هم به تفریح اختصاص داد.

 

روز اول

کیش جزیره ای قدیمی می باشد که قدمت آن مربوط به قبل از حکومت هخامنشیان می باشد به همین خاطر جاذبه های تاریخی بسیاری را نیز در دل خود جای داده است؛ که روز اول سفر به کیش را به بازدید از این جاذبه های و یا جاذبه های طبیعی اختصاص داده ایم.
پس از صرف صبحانه به سمت شهر زیرزمینی کاریز یا شهر باستانی حریره حرکت کنید. این دو مهم ترین جاذبه های تاریخی کیش می باشند که بازدید از هیچ کدام را نباید از دست داد.
پس از آن به سراغ درخت سبز، قدیمی ترین درخت انجیر با ۶۰۰ سال سن بروید. البته می توانید بازدید از درخت سبز را با شهر باستانی حریره انجام دهید، چرا که مسیر هر دو یکی می باشد.
در ساعات اخر روز نیز به سراغ کشتی یونانی بروید و شب را در ساحل در نزدیکی کشتی به گل نشسته یونانی که البته چند سالی نیز متعلق به ایران بوده است بگذرانید.

 

دیگر جاذبه های پیشنهادی روز اول سفر کیش

⦁ اب انبار دوقلو کیش
⦁ روستای باغو
⦁ بوستان آهوان
⦁ خانه بومیان کیش
⦁ گذر هنرمندان کیش
⦁ خانه اعیانی کیش

 

روز دوم

هیجان انگیزترین روز را با تفریحات کیش کامل کنید. روز روم بهترین زمان برای استفاده از تفریحات می باشد. در کیش پارک های ساحلی و پلاژ های بسیاری وجود دارد می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و به سراغ تفریحات آبی همچون غواصی، جت اسکی، قایق سواری و … بگذرانید.
البته اگر دوست داشته باشید پارک ابی کیش هم انتخاب بسیار خوبی می باشد. پارک آبی اوشن کیش با ظرفیت هزار و سیصد نفر و امکانات بسیار فوق العاده تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به کیش برایتان به همراه خواهد داشت. ساخت انی پارک آبی برگرفته از داستان دزدان دریایی می باشد و می تواند کل روز شما را سرگرم کند.

 

انواع بازی های موجود در پارک آبی اوشنپ

⦁ پیچالوپ
⦁ آدرنالین
⦁ رالی راید
⦁ آناکوندا
⦁ دینگل
⦁ گرداب
⦁ مارپیچ
⦁ راشین ریور
⦁ برکو
⦁ سونامی
⦁ موجاب
⦁ آبان
⦁ آبتین
⦁ رابو
⦁ استخر دینگو

یکی دیگر از تفریحاتی که حتما باید در روز دوم به سراغ آن بروید دلفیناریوم کیش (اولین و بزرگترین دلفیناریوم ایران) می باشد.
پس از خرید بلیط هواپیما کیش از اینجا و مشخص شدن تاریخ دقیق سفر، بلیط دلفیناریوم را خریداری کنید یا از سانس های آن مطلع شوید تا زمان کمتری را برای خرید بلیط هدر دهید.

 

روز سوم

یکی دیگر از ویژگی های جزیره زیبا کیش مراکز خرید متعدد و اجناس خاص آن می باشد که سالانه مسافران زیادی به همین خاطر به کیش سفر می کنند. از آن جایی که کیش منطقه آزاد می باشد اجناس خارجی و لوکس بسیاری با قیمت های بسیار مناسب در مراکز خرید و بازار ها به فروش می رسند.
مراکز خرید کیش
⦁ بازار مرجان
⦁ بازار مروارید
⦁ بازار مریم
⦁ بازار پارس خلیج
⦁ مرکز خرید زیتون
⦁ مرکز خرید ونوس
⦁ مرکز خرید دامون
⦁ مرکز خرید پانیذ
⦁ مرکز خرید رویال مال
⦁ مرکز خرید سارینا ۱ و سارینا ۲
⦁ مرکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲

اگر اهل خرید هستید، روز سوم را در مراکز خرید کیش سپری کنید، اگر نه بهتره که به سراغ پارک ساحلی میرمهنا بروید. یا حتی با قایق به بازدید از جزیره هندورابی بروید.

هندورابی جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای طبیعتی بسیار زیبا می باشد البته به تازگی سازمان منطقه آزاد کیش برای رونق گردشگری آن تغییرات و فعالیت های بسیاری انجام داده است.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *