سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

راهنمای انتخاب استاد زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی برای بسیاری از افراد ضروری بوده و امروزه افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان می باشند.

یادگیری این زبان توسط یک استاد مجرب و آشنا با روش های روز دنیا می تواند زبان آموز را در مسیری یادگیری بسیار کمک کرده و در یک مدت زمان کم و به صورت درست انجام شود.
برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین استاد زبان آلمانی را انتخاب کنید باید به یک سری المان ها و موارد توجه شود و با استفاده از آن ها و معیارهای مختلف استاد مناسب زبان آلمانی را انتخاب کنید.

 

مزایای یادگیری زبان آلمانی

قبل از هر چیز می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که یادگیری زبان آلمانی چه مزایایی خواهد شد و در ادامه به ویژگی های یک استاد آلمانی نیز خواهیم پرداخت.
یادگیری این زبان کار دشواری نیست. مخصوصا اگر به زبان انگلیسی مسلط باشد در یادگیری زبان آلمانی کارتان راحت خواهد بود چرا که بسیاری از کلمات در زبان انگلیسی و آلمانی مشترک می باشند. همچنین این زبان دارای یک سری قواعد مشخص می باشد که یادگیری را آسان خواهند کرد. هر چند هر زبان ویژگی های خاص خود را دارد و برای یادگیری هر زبانی باید تلاش کنید.
گفته می ‌شود که آلمان کشور شاعران و اندیشمندان است. درصد زیادی از دستاورد های جهان اولین بار در زبان آلمانی به دست آمده است. بنابراین آشنایی با آثار این افراد و خواندن کتاب های زبان اصلی آن ها از مزایای زبان آلمانی می باشد.

در حقیقت، آلمانی دومین زبان به عنوان متداول ‌ترین زبان علمی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. یکی از دلایل این موضوع این است که بازار کتاب آلمان سومین بازار بزرگ جهان پس از صنایع چاپ و نشر چینی و انگلیسی است. از آنجا که درصد کمی از این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شوند، تنها یادگیری زبان آلمانی به شما امکان دسترسی به آن‌ها را می‌دهد ، پس این می تواند یکی از مزایای زبان آلمانی باشد.

یکی از دلایلی که زبان آلمانی چنین جایگاه بالایی در جامعه علمی دارد این واقعیت است که دانشگاه ‌های آلمان شهرت جهانی بسیار خوبی دارند. در سال ۲۰۱۱، این کشور چهارمین مقصد محبوب برای دانشجویان خارجی بوده که برای دانشگاه های آلمانی اپلای کرده اند.
علاوه بر آن در کشور آلمان برای تحصیلات تکمیلی، تعدادی دانشگاه‌ با هزینه بسیار پایین یا عدم وجود شهریه وجود دارد.
آلمان تنها یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ادامه تحصیل هستند، نمی باشد، بلکه آن‌هایی هم که در دنیای کسب ‌وکار هستند، می توانند این کشور را مورد توجه قرار دهند. آلمان بزرگ‌ترین اقتصاد در اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد جهان است. این کشور مهد بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی و خط مقدم فن‌آوری‌های جدید است.
زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی سه زبان رسمی اتحادیه اروپا هستند. این زبان به عنوان یک زبان دوم در مرکز و اروپای شرقی می باشد. همچنین زبان آلمانی در جایگاه دهم زبان‌های اصلی دنیا قرار دارد. یادگیری زبان آلمانی به شما امکان ارتباط با حدود ۱۰۰ میلیون نفر را می دهد که این یکی از فوق العاده ترین مزایای زبان آلمانی می باشد.

 

یک استاد خوب زبان آلمانی چه ویژگی هایی دارد

با توجه به مزایای گفته شده برای یادگیری زبان آلمانی پیدا کردن یک استاد مناسب برای یادگیری این زبان بسیار مهم و ضروری است.
اولین موضوع در پیدا کردن یک استاد مناسب برای یادگیری زبان آلمانی موضوع مسئولیت پذیری استاد زبان می باشد چرا که تعهد یکی از رکن های اصلی در تدریس است.
دانش یک استاد دیگر مورد قابل توجه برای انتخاب یک استاد زبان آلمانی است. البته هر استاد آلمانی زبان نیاز به داشتن مدارک زبان آلمانی نخواهد داشت اما داشتن دانش کافی در کنار تجربه یک استاد زبان را برای آموزش مناسب خواهد کرد.
توانایی برقراری ارتباط با زبان آموزان و قدرت انتقال مطالب از دیگر ویژگی های مهم یک استاد زبان آلمانی می باشد.
سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر و آشنا به روش های تدریس جدید و متنوع از دیگر ویژگی هایی است که یک استاد زبان آلمانی را از دیگر اساتید متمایز خواهد کرد.
موارد گفته شده جز مهم ترین ویژگی های یک استاد زبان آلمانی می باشند که البته موارد دیگر نیز براساس شرایط شما می تواند در انتخاب استاد زبان آلمانی تاثیرگذار باشد مانند تدریس خصوصی، حضوری و آنلاین بودن کلاس و …. .

 

کلاس های آموزش زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا

زبان آلمانی یک از زبان های پرمخاطب برای یادگیری می باشد که به دلایل مختلف نیاز به یادگیری آن بالا رفته است. موسسه زبان دهخدا با تشکیل دپارتمان و استفاده از بهترین اساتید برای آموزش زبان آلمانی به علاقه مندان آن به برگزاری کلاس های آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته به صورت آنلاین و حضوری پرداخته است.
این کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود و توسط سوپروایزرهای موسسه برای بهبود در برنامه آموزشی و نظارت بر روی روند کلاس مورد نظارت قرار خواهند گرفت. در کلاس های آنلاین از بهترین پلتفرم آموزشی آنلاین که یک شبیه ساز مناسب از کلاس حضوری است برای برگزار کلاس ها استفاده می شود که دارای پشتیبانی فنی تمام وقت در زمان برگزاری کلاس ها می باشند.
برای ثبت نام فقط کافی است یک تعیین سطح و مشاوره رایگان دریافت نمایید و در کلاس مناسب سطح خود شروع به یادگیری زبان آلمانی نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *