سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

راننده پراید با شگردی عجیب زنان مسافر را شکار می کرد

راننده پراید که با تغییر خودرویش ، زنان را در صندلی عقب ماشین گرفتار می کرد با تیزهوشی راننده ای هنگام شکار آخرین طعمه اش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، عصر روز جمعه تصادف شدید دو خودروی «پراید» و «دوو» در خیابان باغمیشه تبریز توجه عابران را به سمت دو خودرو کشاند. آنها در ادامه صدای زنی را شنیدند که از داخل خودروی پراید درخواست کمک می کرد. راننده پراید بعد از خارج شدن از خودرو ، قصد فرار از محل را داشت که شاهدان ماجرا سد راهش شده و او را دستگیر کردند. در ادامه نیز با پلیس تماس گرفته و ماجرا را گزارش کردند. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری ۱۷ تبریز در محل تصادف حاضر شده و در تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند. زن جوانی که سرنشین پراید بود، در شکایتش به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار خودروی پراید شده اما راننده بعد از طی مسافتی تغییر مسیر داد. از او خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما تهدید کرد و گفت؛ اگر مقاومت کنم مرا می کشد. بعد هم تصادف کرد و مردم او را در حال فرار دستگیر کردند. راننده خودروی «دوو» هم در تحقیقات مدعی شد هنگام عبور از کنار خودروی پراید ، متوجه کمک خواهی زنی از داخل آن شدم. به فکرم رسید با تصادف ساختگی ، سد راهش شوم. به همین خاطر مقابل خودرو پیچیدم و اجازه ندادم به نیت شوم خود برسد. به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تبریز ، متهم در پوشش مسافربر و با انگیزه اخاذی از زنان آنها را سوار خودرو می کرد که در تحقیقات اولیه به ربودن دو زن اعتراف کرده است. سرهنگ فرهنگ نوروزی افزود: متهم برای اینکه طعمه ها به او شک نکنند ، از تابلوی تاکسی استفاده می کرد.
خودرویی عجیب
با بررسی خودرو توسط ماموران مشخص شد، پراید چند روز قبل سرقت شده و متهم برای اینکه طعمه‌هایش قدرت مقاومت نداشته باشند تغییراتی در داخل خودرو ایجاد کرده بود. او در سقف خودرو صفحه ای آهنی نصب کرده و آن را به دکمه ای وصل کرده بود. راننده پس از شکار طعمه ، با فشار دادن دکمه ، باعث رها شدن صفحه آهنی به سمت صورت طعمه می شد. همزمان صندلی عقب خودرو هم باز می شد و طعمه داخل صندوق عقب گرفتار می شد. پس از دستگیری این مرد ، فیلمی از پرت شدن زنی از خودروی پرایدی در فضای مجازی منتشر و اعلام شد، این زن هم طعمه راننده پراید بوده که روز پنجشنبه موفق شده بود از دام او فرار کند.
یک مقام آگاه در این باره به جام جم گفت: هنوز اثبات نشده این زن طعمه این راننده بوده و تحقیقات از او ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز هم در باره این فیلم گفت: روز اول اردیبهشت ماه جاری یک فقره آدم‌ربایی در حوالی میدان قونقای تبریز روی داد که در آن زنی که سوار خودروی فرد آدم ربا شده بود، خود را به بیرون پرت کرد و به شدت مصدوم شد.
محبوب علیلو اضافه کرد: این پرونده نیز در دست رسیدگی است.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *