چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

رامبد جوان: به هیچ وجه حضور نگار جواهریان شرط تهیه «طلا» نبود

رامبد جوان در گفتگو با هفت صبح درباره اینکه آیا بازی مگار جواهریان پیشنهاد او بوده گفت:نه اصلا، به هیچ‌ وجه. بعضی وقت‌ها یک کارهایی مشترک می‌شود. مثلا «نگار» را قرار می‌گذاریم با هم کار کنیم ولی برای «طلا» چنین قراری نیست؛ چون کارگردان کسی دیگر است. ما هم که آدم‌های «ندیدبدید» و از راه نرسیده نیستیم که بگوییم «یا نگار بازی می‌کنه یا ما تهیه نمی‌کنیم!»

پیش‌نویس خودکار[Gbuy id=’320094′]

ما بچه سینما هستیم و می‌دانیم اصول حرفه‌ای یعنی چه. نگار هم اینقدر اعتبار دارد و بازیگر خوبی است که برای خیلی از کارگردان‌ها لذت‌بخش است که بتوانند با او همکاری کنند. جنس سلیقه نگار و آقای شهبازی به‌هم نزدیک بود و با علاقه از پیش‌تولید راجع به فیلمنامه حرف می‌زدند. وقتی به توافق رسیدند، تازه وارد عقد قرارداد شد. نگار هم مثل همه فیلم‌هایی که تا‌به‌حال کار کرده، با همان میزان دقت و وسواس رفتار کرد.

او درباره اکران آنلاین فیلم «طلا» گفت: معلوم نیست وقتی سالن‌های سینما باز شد، چه کسی حاضر است فیلم را در سالن سینما ببیند. خود من که عاشق سینما هستم، حاضر به این کار نیستم. چون نمی‌دانم قرار است با چه کسانی در سالن بنشینم. اصلا وقتی قرار است زندگی عادی را از سر بگیرم، باید خیالم راحت باشد.

از آنجا که احساس می‌کنم، مدیریت فعلی،‌ مدیریت خیلی دقیقی نیست و شک دارم بازگشایی خیلی از جاها با محاسبه دقیق رخ می‌دهد، پس تا اطلاع ثانوی خیالم راحت نیست. چه تضمینی وجود دارد، جاهایی را که باز می‌کنند مثل سالن سینما،‌ آدم‌های ناقل حضور نداشته باشند. این اضطراب که به‌خاطر ورود به مکان عمومی‌وجود دارد، ناگوار است؛‌ پس به این زودی قرار نیست،‌ تماشاچی در کمال آرامش به سالن سینما برود.

اگر دیگران هم این مسیر را امتحان کنند به‌نظرم نظام جدیدی راه‌می‌افتد و نظام مطلقی که وجود دارد، بازنگری می‌شود. یعنی همه متوجه می‌شوند روش‌های دیگری برای اکران و دیده‌شدن وجود دارد. هرچیزی که از شکل انحصاری دربیاید نشانه موفقیت است. اکران فیلم‌ها همیشه دست سینمادار، پخش‌کننده و … بوده است و به‌نظرم این روش جدید می‌تواند انحصار را خارج کند.

در اکران سینماها حدود ۳۵درصد هزینه فیلم برمی‌گردد ولی براساس توافقی که اینجا ما با vod‌ها داریم ۷۰درصد هزینه برمی‌گردد. در نتیجه اگر فیلم، یک‌میلیارد تومان بفروشد، ۷۰۰میلیون تومان آن برمی‌گردد. اگر قرار بود ۷۰۰میلیون تومان در سینما به‌دست بیاوریم، فیلم باید چیزی حدود دومیلیارد می‌فروخت.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *