سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

راز سر به مهر ۳ جنایت در دامداری

دو برادر دامدار همراه کارگر دامداری‌شان به طرز هولناکی در محل کار خود به قتل رسیدند. قاتل یا قاتلان بعد از جنایت اجساد را به آتش کشیده و از مهلکه گریختند. تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شده است.

راز سر به مهر 3 جنایت در دامداری

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بامداد روز گذشته، یکشنبه ۲۵‌خرداد ماه زمانی که یکی از اهالی روستای شکرناب قزوین مثل هر روز صبح برای بردن گوسفندان خود به چرا راهی دامداری برادران کشاورز شده بود، از دور متوجه دودی شد که از ساختمان مسکونی دامداری بالا می‌رفت. مرد روستایی سریع خودش را به محل آتش رساند و خیلی سریع آتش‌نشانی را خبر کرد.
اما ماجرا هولناک‌تر از یک آتش‌سوزی ساده در دامداری بود. زمانی که مرد روستایی خودش را به محل آتش رسانده بود، پیکر دو برادر به نام‌های صفت و اسماعیل به همراه کارگر جوان آنها به نام محمدمعافی را دیده بود که غرق در خون وسط اتاق سرایداری دامداری افتاده بودند و در آتش می‌سوختند، اما همه چیز نشان از آن داشت که آتش تازه برپا شده و قاتل یا قاتلان هنوز فرصت سوزاندن کامل وسایل و پیکر قربانیان را پیدا نکرده بودند.
علیرضا عبدالوهابی، عضو شورایاری روستای شکرناب در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «دامداری ابراهیم کشاورز در روستای شکرناب یک دامداری بزرگ است و بعضی از روستاییان که گوسفنددار هستند، گوسفندان خود را در این دامداری نگهداری می‌کنند. بعد هر روز صبح گوسفندان خود را برای چرا می‌برند و شب دوباره به دامداری برمی‌گردانند.»

 

آتش‌سوزی بعد از قتل

سیدحسن میری، دهیار روستای شکرناب از اولین کسانی بود که خودش را به محل حادثه رساند. او در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «حدود ساعت ۸ صبح بود که به محل حادثه رسیدم. نیروهای آتش‌نشانی زودتر از ما به محل حادثه رسیده بودند و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار داده بودند. عامل جنایت بعد از این‌که سه جوان را با چاقو زخمی کرده بود، روی اجساد آنها پتویی انداخته و آنها را به آتش کشیده بود. سر کارگر جوان دامداری شکافته بود و دو برادر هم به‌شدت زخمی شده بودند. ماموران پلیس کار خودشان را در محل جنایت آغاز کرده بودند و تا ساعت حدود ۱۲ هم در محل حادثه حضور داشتند. بعد هم پیکر قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.»
تحقیقات ماموران پلیس برای یافتن ردی از عامل جنایت آغاز شد و اولین احتمال این بود که فردی با انگیزه سرقت دست به قتل زده باشد، اما بررسی‌ها در دامداری حاکی از آن بود که هیچ سرقتی صورت نگرفته است.
دهیار روستا در ادامه گفت: «خانواده مقتولان به کسی مظنون نیستند و خصومت و مشکل شخصی با کسی نداشته‌اند. بنابراین هنوز هیچ مظنونی به اتهام قتل سه جوان بازداشت نشده است.»
میری در ادامه گفت: «صفت ۴۵ ساله بود و یک فرزند ۱۹ ساله دارد. اسماعیل هم ۳۲ سال داشت و یک فرزند شش ماهه دارد. کارگر آنها هم اهل افغانستان ۲۵ ساله و مجرد بود.»
مادر اسماعیل و صفت به عنوان ولی‌دم فرزندانش شکایت خود را در اداره آگاهی ثبت کرده است و ظهر روز گذشته بعد از تکمیل تحقیقات پزشکی قانونی پیکر هر سه جوان در روستای شکرناب تشییع شد.
دادستان آبیک استان قزوین در توضیح خبر قتل این سه جوان گفت: هر سه نفر بر اثر اصابت جسم سخت‌جان سپرده‌اند.
وی افزود: تحقیقات پلیس در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *