پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

راز جسد دفن شده در کف آشپزخانه چه بود؟

مرد جوانی که در جریان یک درگیری خونین، همکارش را به قتل رسانده و جسدش را داخل اشپزخانه دفن کرده بود، به اعدام محکوم شد.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1486973275.jpg

روزنامه ایران نوشت:جوان افغان که در جریان درگیری دوست و همکار خود را در خانه‌اش کشته و جسدش را درکف آشپزخانه دفن کرده بود در دادگاه به قصاص محکوم شد .اما در زندان مدعی شد که همسر مقتول و برادرزنش او را کشته‌اند و در این جنایت هیچ نقشی نداشته است.

بیست و هشتم مرداد پارسال بود که صاحبخانه جوان افغان در تماس تلفنی با پلیس گفت مستأجر جوانش کف آشپزخانه را کنده و سپس چاله را پر کرده است. مأموران کلانتری بلافاصله در خانه مرد مستأجر حضور یافتند و پس از کنار زدن خاک کف آشپزخانه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند. جوان افغان که در این خانه سکونت داشت در بازجویی گفت: بابت کارهای ساختمانی به دوستم بدهکار بودم و به‌همین خاطر وقتی به خانه‌ام آمد با هم درگیر شدیم و پس از آنکه خفه‌اش کردم جسدش را در کف آشپزخانه به خاک سپردم.

این جوان ۳۰ ساله به‌نام محمد در نخستین دادگاه به قصاص محکوم شد تا اینکه صبح دیروز در دومین مرحله از محاکمه‌اش منکر قتل شد و گفت من با همسر مقتول رابطه‌داشتم. او از من خواست که شوهرش را به قتل برسانم و من نپذیرفتم. این زن وقتی با مخالفت من در کشتن شوهرش روبه رو شد، گفت من و برادرم این کار را انجام می‌دهیم اما جایی را نداریم تو او را به خانه‌ات دعوت کن و ما خود‌مان ترتیب کشتن‌اش را می‌دهیم تا اینکه آنها به خانه‌ام آمدند. ابتدا برادر این زن ضربه‌ای به سر دامادشان زد و زن هم با پارچه آبی او را خفه کرد و من هم جسد شوهرش را در کف آشپزخانه دفن کردم.

پس از اظهارات عجیب این جوان افغان، همسر مقتول نیز در برابر قضات دادگاه ایستاد و گفت: «همه اظهارات این مرد دروغ‌ است، من هیچ رابطه‌ای با این قاتل نداشتم و او دروغ می‌گوید.»

در پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند تا حکم‌شان را درباره متهم به قتل صادر کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *