سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

رازی که امیر مقاره خواننده گروه ماکان‌ بند درخصوص پدرش افشا کرد!

رامبد جوان شب گذشته میزبان گروه موسیقی ماکان‌بند در خندوانه بود. امیر مقاره یکی از اعضای گروه در این برنامه درباره پدرش صحبت کرد.

http://app.akharinkhabar.ir/AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=15174010

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛امیر مقاره خواننده ماکان بند درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاووشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن علاقه‌مند شدم‌.

مقاره در پاسخ به سوال رامبد جوان گفت: دوست دارم بازیگر شوم. این را همه جا گفتم و باز هم می گویم که دغدغه تمام گروه ماکان‌بند دیدن شادی مردم است.

امیر مقاره در پایان با تشکر از پدرش گفت: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن ۹ سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی.

مقاره ادامه داد: چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم ، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

۴.۴/۵ - (۲۰۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *