پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

رابط احتمالی جیسون رضائیان با دفتر ریاست جمهوری کیست؟!

به بهانه سانسور بخشی از دیالوگ سریال ‎گاندو و تغییر این دیالوگ از “خواهرزاده رئیس جمهور” به ” خواهرزاده یکی از مسولین” بد نیست این فرد را بیشتر بشناسیم!

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1398/03/27/139803271424452517671814.jpg

اسماعیل سماوی، خواهرزاده حسن روحانی به عنوان “رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری” انتصاب شده بود و با توجه به نوع سمتش جالب است بدانید که تقریبا در هیچ یک از برنامه های رییس جمهور جلوی دوربین ها مشاهده نشده است!

‏شهریورماه سال ۹۲، محمد نهاوندیان در احکام جداگانه ای، اسماعیل سماوی را به عنوان «مشاور ریس دفتر رییس‌جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» و «سرپرست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری» منصوب می‌کند.

‏تعداد تصاویر منتشرشده از ‎اسماعیل سماوی از ابتدای فعالیت او، فوق العاده محدود است. او تمام تلاش خود را برای دوری گزیدن از رسانه ها و فعالیت در خاموشی مطلق به کار برده است.

‏شنیده ها حکایت از آن دارد که سماوی نقش محوری و ویژه ای در نهاد ریاست جمهوری ایفا میکرده به شکلی که او دارای کارتابل ویژه در نهاد ریاست جمهوری است به گونه ای که مکاتبات او با دایی اش “بدون واسطه” انجام میشده!

‏تمامی عزل و نصب های حوزه دفتر رییس جمهور زیر نظر ‎سماوی انجام میشده. واحدهای مختلف نهاد ریاست جمهوری از جمله، تشریفات، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی و معاونت هاهنگی و پیگیری های ویژه، تمامی امور خود را با این فرد هماهنگ میکردند.

‏بنا بر ادعای سحام نیوز(سایت نزدیک به مهدی کروبی) اسماعیل سماوی با جیسون رضاییان مرتبط بوده و همین جریان ناراحتی و نگرانی زیادی را برای ریاست جمهوری به همراه داشته است!

‏هرچند که آن زمان بازداشت سماوی تکذیب شد اما با توجه به فشار وارده بر صدا و سیما برای حذف دیالوگی در قسمت سیزدهم سریال ‎گاندو و تغییر آن به خواهرزاده یکی از مسئولین میتوان به این نتیجه رسید که سماوی با رضاییان مرتبط بوده است؟!

‏آیا این حرف ‎جیسون رضاییان که گفته بود طعم آدامس روحانی را هم میدانستم به واسطه شناخت و ارتباط او با خواهرزاده روحانی بوده است؟!

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *