پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه پنهانی مرد افغان با زن ایرانی منجر به جنایت شد

مجله انلاین دوستان :  مرد جوانی که بعد از ارتباط با دختر جوان او را کشت و جسدش را در باغ دفن کرد، در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد

٢٢ اردیبهشت سال ٩٢ خانواده ای به پلیس مراجعه کردند و ماموران را در جریان ناپدید شدن دخترشان قرار دادند.
dustaan.com-رابطه پنهانی مرد افغان با زن ایرانی منجر به جنایت شدآنها به کارآگاهان گفتند: دختر ٣٠ ساله مان به نام مینا دو روز قبل از خانه خارج شد و دیگر اثری از او نیافتیم. برای همین تصمیم گرفتیم موضوع را با پلیس در میان گذاشتیم.
با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

در حالیکه تجسس ها در این خصوص ادامه داشت، ماموران متوجه شدند که این دختر با مردی افغانی به نام حسن در ارتباط است. ردیابی آخرین تماس های این دختر نشان می داد که او آخرین بار با این مرد در تماس بوده و با او قرار ملاقات داشته است.
در ادامه تجسس ها کارآگاهان جنایی متوجه شدند که این دختر با حسن در باغی در شمشک قرار ملاقات داشته است. برای همین ماموران به باغ مورد نظر رفتند و خودروی دختر جوان را در این باغ پیدا کردند.

در بررسی های بیشتر مشخص شد که حسن نگهبان این باغ است برای همین او بلافاصله دستگیر شد. این مرد در بازجویی ها با اعتراف به قتل دختر جوان به ماموران گفت: مدتی بود با مینا آشنا شده بودم. روز حادثه او به این باغ امد و سر موضوعی با هم درگیر شدیم. بعد از آن با روسری او را خفه کردم. سپس جسدش را در داخل باغ دفن کردم.

با اعتراف این مرد پرونده وی پس از صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح ۲ روز گذشته متهم در این شعبه محاکمه شد.

در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

متهم نیز با انکار قتل به هیات قضایی گفت: من مینا را نکشتم. او با من در ارتباط بود ولی دوستان زیادی داشت و معمولا از من می خواست که با دوستانش به این باغ بیاید. روز حادثه هم من در باغ نبودم. ظهر وقتی آمدم ماشین مینا را دم در دیدم و بعد از آن با جسد او روبرو شدم که خفه شده بود. من هم جسدش را دفن کردم. نمی دانم چه کسی او را کشته بود.

در پایان این جلسه نیز قضات دادگاه وارد شور شدند ومتهم را با توجه به مدارک موجود به قصاص محکوم کردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *