پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با «باربارا مور» ، مدل مستهجن +عکس

«الکه جینسین»، یکی از مدل‌های مستهجن گفت: در تابستان سال ۱۹۹۳ به همراه یکی از دوستان نزدیکم به نام «باربارا مور» -که او هم یک مدل است- در نیویورک بودیم که دونالد ترامپ از ما دعوت کرد به پنت هاوس او در برج ترامپ برویم.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1397/2/18/406709_565.jpg

«الکه جینسین»، یکی از مدل‌های یک مجله مستهجن آمریکایی به تازگی افشا کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال ۱۹۹۳ با یکی از بهترین دوستانش رابطه غیراخلاقی داشته است.

این مدل آلمانی اعلام کرد: در تابستان سال ۱۹۹۳ به همراه یکی از دوستان نزدیکم به نام «باربارا مور» -که او هم یک مدل است- در نیویورک بودیم که دونالد ترامپ از ما دعوت کرد به پنت هاوس او در برج ترامپ برویم.

جینسین گفت: زمانی که برای یک پروژه عکاسی در نیویورک بودیم، به باربارا گفتم که چرا به دوستت دونالد زنگ نمی‌زنی؟ باربارا به او زنگ زد و ما در برج ترامپ با او ملاقات کردیم.

وی در ادامه با اشاره به وقاحت بیش از اندازه ترامپ گفت شاهد رابطه غیرمشروع او با دوستش بوده است.

این مدل آلمانی این موضوع را در حالی فاش کرد که چند روز پیش، خود «باربارا مور» نیز در مصاحبه با دیلی‌میل گفته بود برای یک دوره شش ماهه با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است. مور اعلام کرد که در مارس سال ۱۹۹۳ -زمانی که «مارلا میپلز» همسر دوم دونالد ترامپ باردار بوده- با او رابطه داشته است. وی همچنین گفت که چند ماه را در عمارت اعیانی رئیس‌جمهور آمریکا در مارالاگو و همچنین برج ترامپ در کنار او بوده است.

کاخ سفید تا این لحظه به درخواست دیلی‌میل برای اظهارنظر در این باره پاسخ نداده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که از چند ماه پیش انتشار جزئیاتی درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۰۶ به شدت جنجال برانگیز شده است. گفته می‌شود وکیل ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای ساکت نگه داشتن این زن، به او ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است.

مارلا میپلز از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۹ همسر دونالد ترامپ بود. این دو صاحب دختری به نام تیفانی هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *