جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

رابطه عجیب سگ ناشنوا با پسربچه لال! + عکس

انتشار تصویری از ارتباط شگفت انگیز یک سگ ناشنوا با پسربچه لال ، باعث تحسین بسیاری ازکاربران شده است.

یک پسربچه لال و یک سگ ناشنوا توانسته‌اند به خوبی با زبان اشاره با هم ارتباط برقرار کنند.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، یک پسربچه لال و یک سگ ناشنوا توانسته اند به خوبی با زبان اشاره با هم ارتباط برقرار کنند. خانواده “کانر ژویلت”، پسری ۶ ساله  که اهل فلوریداست، این سگ را یک هفته پیش از کریسمس خریداری کردند و از آن پس، این دو با استفاده از زبان اشاره با هم ارتباط برقرار می کنند و به دو دوست جدانشدنی تبدیل شده اند.
کانر، که در ۴ سالگی به فرزندی پذیرفته شد، با اعتیاد به مواد مخدر متولد شده بود. از آن زمان با اختلال مغزی و آسیب در سیستم عصبی، “سندرم دی جرج” و اختلال رشدی “اوتیسم” روبروست.
سندرم دی جرج ناهنجاری کروموزومی است. بیشتر کودکان با سندرم دی جرج با مشکل تأخیر در رشد مواجه هستند که از جمله آنها می‌توان به تأخیر در رشد قد، گفتار و یادگیری اشاره کرد. اختلال اوتیسم هم بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت های ارتباطی تأثیر می گذارد. ارتباط با دیگران و دنیای خارج برای افراد مبتلا به اوتیسم دشوار است.
مادر این پسربچه در گفتگو با “سی بی اس” اعلام کرد:  “پسرم لال است و باید در کلاس‌های گفتاردرمانی شرکت کند. تاکنون مشخص نشده است آیا قادر به صحبت با واژگان محدود هست یا خیر. با وجود اینکه مهارتهای حرکتی خوبی دارد، حتی استفاده از زبان اشاره هم برایش دشوار است؛ اما او درک بالایی دارد.
ارتباط شگفت انگیز سگ ناشنوا و پسربچه لال!+ عکس
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *