سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه عاشقانه کلینتون با هنرپیشه هالیوودی + عکس

مجله انلاین دوستان : تام سیزمور یکی از بازیگران آمریکایی هفته گذشته ادعا کرد که بیل کلینتون روابط عاشقانه‌ای را با الیزابت هارلی یکی از بازیگران هالیوودی داشته است اما بعد از مدتی او ادعا کرد که در زمانی که این مسئله را مطرح می‌کرده به شدت تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشته و اتهامی ظالمانه را به بیل کلینتون وارد کرده است.

رابطه عاشقانه کلینتون با هنرپیشه هالیوودی + عکس
رابطه عاشقانه کلینتون با هنرپیشه هالیوودی + عکس

تام سیزور کرده بود که از نزدیک در جریان ملاقات‌های این هنر پیشه امریکایی با رییس جمهور سابق آمریکا بوده است. او همچنین ادعا کرده بود که در جریان اکران فیلم نجات سرباز رایان در کاخ سفید، بیل کلینتون او را به گوشه‌ای کشیده و از او پرسیده که آیا شماره تلفن هارلی را دارد یا خیر.

تام سیزور گفته که کلینتون‌‌ همان شب به الیزابت هارلی تماس گرفته و گفته: «من فرمانده کل قوا هستم! قرار است یک هواپیمای خصوصی تا سه ساعت آینده تو را از لس آنجلس به واشنگتن بیاورد.»

به گفته این هنرپیشه آمریکایی، ‌بعد از رسیدن هارلی به واشنگتن، ‌او به مدت چهار روز در این شهر مانده است. سیزور در عین حال بیان کره است که ارتباط بین بیل کلینتون و الیزابت هارلی تا یکسال همچنان ادامه داشت و بعد از یکسال این بیل کلینتون بوده است که از هارلی خواسته به ارتباطشان پایان دهند چرا که احساس می‌کرده عاشق شده و این برای موقعیت سیاسی وی امری خطرناک و پیچیده محسوب می‌شده است.

الیزابت هارلی که در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون مدل بوده و بعد به سرعت به یکی از هنرپیشه‌های مشهور هالیوود تبدیل می‌شود، بعد از اولین ارتباطش با کلینتون در چهار مراسم عروسی و یک مراسم تشییع جنازه به همراه رییس جمهور آمریکا مشاهده می‌شود اما او روز گذشته در توئیتر خود که حدود ۴۵۰ هزار نفر آن را دنبال می‌کنند، ‌تمام این ادعا‌ها را تکذیب کرده است.

او در توئیتر خود نوشته است «تمام داستانهای احمقانه‌ای که راجع به من و بیل کلینتون منتشر شده از اساس دروغ است و وکیلم به طور قانونی این مسئله را دنبال می‌کند »

با این حال او این موضوع را تایید کرده که در سال ۲۰۰۱ به همراه تعدادی دیگر از هنر پیشه‌های هالیوودی در خانه کلینتون در سانتا مونیکا برای یک جشن دور هم جمع شده بودند. آن‌ها پس از این مزاسم، ‌در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر با هم در مراسم خیریه‌ای که برای موسسه خیرین روسی برگزار شده بود با هم دیده شدند و جلوی دوربین عکاسان خبری قرار گرفتند.

با این حال روز گذشته تام سیزمور در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بیان کرد که زمانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کرده به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده و از این بابت از الیزابت هارلی و بیل کلینتون عذرخواهی کرده است.

اخبار مربوط به رسوایی اخلاقی احتمالی بیل کلینتون در حالی منتشر می‌شود که همسرش در تدارک حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا است و آنطور که دیلی میل گفته است افشای این مسایل و یا شایعه سازی‌ها به شدت به ضرر هیلاری کلینتون خواهد بود./تابناک نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *