سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

رابطه شیطانی دختر زیبارو با ببر نر! +عکس

دختر ۲۵ ساله به دلیل آزار و اذیت های برادرش به غار پناه برده است.

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/07/cr1.jpg?strip=all&w=683

دختر غارنشین ۲۵ ساله برزیلی از کودکی در یک غار دور افتاده زندگی می کرده است و به دلیل اینکه هیچ انسانی در نزدیکی محل زندگی این دختر نبوده سرانجام تصمیم به رابطه جنسی با حیوانات وحشی گرفت. این دختر زیبای غارنشین از سال ها پیش با حیوانات درنده دوست است و این حیوانات او را مراقبت و نگهداری می کنند رابطه دختر زیبای غارنشین با حیوانات درنده فضای مجازی را تعجب زده کرده است.

او می گوید در طول زندگی در غار پرنده شکار کرده و از بازار غذا دزدیده و وقتی هفت سال داشته پسر ولگردی را با یک تکه شیشه کشته است، جنگ آن دو بر سر تکه نانی بود که در سطل زباله پیدا کرده بودند، به عبارتی دیگر این دختر در کودکی پسری را به خاطر یک تکه نان کشته است.این دختر داستان هیجان انگیز زندگی خود را در کتابی تحت عنوان «هیچوقت از رفتن باز نایست» منتشر کرده و گفته که چگونه او مجبور می شود به دلایل شخصی و خانوادگی و ترس از آزار و اذیت های برادرش به یک غار فرار کند، جایی که حیوانات درنده، مارها، عنکبوت ها و عقرب های زهر آلود زیادی داشته است و سرانجام او جزء خانواده حیوانات درنده می شود.

وی می گوید به طور منظم به بازار “دیامنتینا” می رفته تا برگ و گل های خشک بفروشد و برای خودش چیزهای خوشمزه ای که انسان ها می خورند بخرد وی عاشق یک ببر نر است و می گوید تمایل به ازدواج با هیچ پسری را ندارد.

این دختر زیبا از هیچ مردی خوشش نمی آید و به تازگی در سن ۲۵ سالگی یک خانه در شهر یافته است و آنجا را برای محل زندگی جدیدش انتخاب کرده است وی می گوید یک ببر نر را که از کودکی خودش او را بزرگ کرده و اکنون با این ببر نر رابطه جنسی دارد به دور از چشم همسایگان به این خانه برده است.

 

///رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *