سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه جنسی ترامپ با کارن مک‌ دوگال ، مدل‌ مجله پلی بوی +عکس

علاوه بر بازیگر فیلم های مستهجن، اینبار یک مدل جوان به نام کارن مک‌ دوگال مدعی شده است، که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وی رابطه جنسی داشته است.

https://cdn.isna.ir/d/2018/02/17/3/57640793.jpg

رابطه جنسی ترامپ با کارن مک‌ دوگال ، مدل‌ مجله پلی بوی

علاوه بر استفانی کلیفورد، یک مدل مجله پلی‌بوی نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به داشتن “رابطه نامشروع” با خود و “تلاش برای لاپوشانی آن” متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کارن مک‌دوگال، یکی از مدل‌های مجله پلی بوی مدعی شد که وی با ترامپ در سال ۲۰۰۶ رابطه داشته که این رابطه چند ماه پس از اینکه ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا کوچکترین پسر ترامپ را به دنیا آورد، آغاز شده بود.

کاخ سفید هنوز درباره این ادعاها پاسخ نداده است اما در بیانیه‌ای از سوی یک سخنگوی ناشناس به پایگاه خبری نیویورکر اعلام شده است که رئیس‌جمهور آمریکا هرگونه رابطه با مک‌دوگال را رد کرده و این ادعاها را “جعلی” می‌داند.

براساس خبر نیویورکر رابطه ۹ ماهه این دو در سکوت و بدون هیچگونه جنجالی پایان یافته بود اما سال‌ها بعد در اواخر کمپین ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ مک‌دوگال داستان رابطه‌اش با ترامپ را فروخت.

در پنجم اوت ۲۰۱۶ وی با شرکت وابسته به نشریه نشنال اینکوآیرر توافق کرد که توافق انجام شده به ارزش ۱۵۰ هزار دلار بوده است اما هیچ وقت این داستان منتشر نشد.

مک‌دوگال به نیویورکر گفته است: من تمام شروط اعلام شده در این توافق را درک نکردم. این مساله تقصیر من بود.

http://neo.khorasannews.com/content/upload/280239c9-ae72-4f60-af97-05caa55f5899.jpg

دیوید پکر، صاحب شرکت نشنال اینکوآیرر که ادعا می‌شود یکی از دوستان ترامپ بوده و در دوران کمپین ریاست جمهوری از وی حمایت کرده، این داستان را خریده است.

چندی قبل گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکل کوهن، وکیل وقت سازمان ترامپ و وکیل شخصی کنونی رئیس‌جمهوری آمریکا یک ماه پیش از انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ با استفانی کلیفورد، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن توافق کرد تا او در ازای دریافت ۱۳۰ هزار دلار دیگر شکایتی از ترامپ نداشته باشد.

این بازیگر فیلم‌های مستهجن که آن زمان ۲۷ سال داشته، پیشتر به منابعی گفته بود که سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه داشته است و این مساله در واقع یک سال پس از ازدواج رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا با ملانیا ترامپ رخ داده بود.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. ترامپ همین که به فکر مردم و اقتصاد کشورش هست بسیار آدم خوبی است بقیه زندگی شخصی و به خودش مربوطه مگه بقیه رئیس جمهورا خیلی پاک هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *