پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

رابطه جنجالی خواننده معروف با همسر سابقش +عکس

خانم «ماریا کری» از خوانندگان معروف امریکا  و  جهان است که به تازگی با انتشار تصاویری از همسر سابقش در شبکهه ای اجتماعی خبرسازشده است، جدایی و از همسرش سال گذشته حسابی سوژه کابران شده بود.

به گزارش جام جم آنلاین ماریا و نیک که از زوج های محبوب هنری بودند، در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند و به زندگی مشترک ۸ ساله خود پایان دادند، آنها دارای دو فرزند دو قلو هستند.

 

جدایی ماریا کری از نیک کنن بازیگر و کمدین مشهور تلویزیونی بسیار جنجالی بود و حواشی فراوانی داشت، به همین دلیل بازگشت احتمالی آنها به یکدیگر با واکنش های زیادی همراه شده است.

 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,ماریا کری

در هفته های اخیر ماریا کری عکس های گوناگونی با نیک و فرزندانش در صفحات شخصی خود به اشتراک گذاشته، تصاویری شاد و هیجان انگیز که بیانگر روابط حسنه اعضای این خانواده ۴ نفره است.

 

هرچند که بسیاری از سایت ها و نشریات هنری انتشار این عکس ها را نشانه آغاز رابطه جدیدی تعبیر کرده اند، ولی ماریا کری و نیک ککن هنوز در این باره سخنی نگفته اند.

 

ماریا کری در تازه ترین گفت و گوی خود، با اشاره به رابطه دوستانه با همسر سابقش گفت، آنها تلاش می کنند به خاطر فرزندان خود، در حد ممکن کنار هم باشند و خانواده ای خوشحال و سرزنده هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *