پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دیدار پرسپولیس – لخویا تماشاگری نخواهد داشت

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای اعلام کرد که دیدار تیم های پرسپولیس – لخویا به دلیل تخلف تماشاگران پرسپولیسی در دیدار های گذشته، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

http://media.qudsonline.ir/d/2017/05/08/3/715743.jpg
سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، صبح امروز چهارشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد که براساس آن، تماشاگران پرسپولیس از حضور در بازی با لخویا در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ محروم شدند و سرخپوشان بدون حمایت هواداران برابر تیم قطری قرار خواهند گرفت.
این حکم در پی آن صادر شد که در بازی قبلی سرخپوشان، تعدادی از تماشاگران بدون توجه به هشدارها و تذکرهایی که داده شده بود دست به اقداماتی زدند که در نهایت منجر به گزارش بخشی از آنها توسط ناظر مسابقه شد. در این گزارش استفاده از مواد آتش‌زا مورد توجه قرار گرفته بود. در نامه کنفدراسیون با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس در سال ۲۰۱۵ به خاطر رفتارهای مشابه تماشاگران خود با محرومیت تعلیقی روبه‌رو بوده است، آن حکم را پس از دو سال برای بازی با لخویا اعمال کرد.
باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت نامه ارسالی است تا با مطالعه دقیق آن بررسی شود که آیا امکانی برای تجدیدنظرخواهی وجود خواهد داشت یا نه. باشگاه پرسپولیس امیدوار است، این تجربه باعث شود تا در آینده با وجود تلاش‌های فراوان مأموران، برقراری نظم و امنیت، هواداران و تماشاگران ضمن خود مراقبتی، با مسئولان برای جلوگیری از اقدامات این‌گونه که به پرسپولیس و هواداران لطمه می‌زند، همکاری کنند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *