پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پوتین +عکس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از پرواز به مسکو: درباره حضور نظامی ایران در سوریه و لبنان با پوتین صحبت می‌کنم.

فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گفت که طی دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، درباره فعالیت ایران در منطقه صحبت خواهد کرد.

نتانیاهو طی گفت وگو با خبرنگاران پیش از پرواز به سمت مسکو، مدعی شد ایران تلاش های بی وقفه ای را برای تثبیت حضور و تاسیس پایگاه نظامی در سوریه انجام می دهد.

وی با بیان اینکه اسرائیل با این اقدامات شدیدا مخالف بوده و البته در حال انجام عکس العمل هایی علیه آن است، گفت درباره این مسائل با پوتین گفت وگو خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی اساسش علیه ایران، افزود که تلاش های تهران برای تبدیل کردن لبنان به پایگاه عظیم موشکی، که می تواند از آنجا با موشک های نقطه زن اسرائیل را هدف قرار دهد، از دیگر محورهای رایزنی او با رئیس جمهور روسیه خواهد بود.

نتانیاهو درباره سفرهای متعدد خود به روسیه و دیدار با پوتین نیز گفت که این سفرهای متناوب با هدف هماهنگی نظامی ارتش های روسیه و اسرائیل در موضوع سوریه است.

پیشتر روزنامه «هاآرتص» چاپ فلسطین اشغالی نیز گزارش داده بود که نتانیاهو همچنین درباره توافق هسته ای ایران و ضرب الاجل رئیس جمهور آمریکا برای تغییر برجام، با پوتین صحبت خواهد کرد.

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پوتین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *