پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

دژاگه: مردم ایران از تماشای بازی قدوس لذت خواهند برد

اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به حضور سامان قدوس در ایران، گفت : مردم ایران از تماشای بازی های او لذت خواهند برد.
http://www.khabarvarzeshi.com/images/post/main/3435720.jpg

مردم ایران از تماشای بازی قدوس لذت خواهند برد

به گزارش خبرآنلاین؛ اشکان دژاگه که از کاپیتان های تیم ملی به حساب می آید، در پایان تمرین تیم ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در مورد بازی دوستانه تیم ملی در برابر توگو و روسیه گفت:« با تیم های قوی ای بازی داریم. شاید توگو نام چندان بزرگی نداشته باشد، اما بازیکنانش در لیگ‌های فرانسه بازی می‌کنند و به لحاظ فیزیکی هم قوی هستند. به نظرم این دو بازی دوستانه برای تیم ملی مهم هستند و خوشحالم که خودم را به این دو دیدار رساندم.»

دژاگه در خصوص بازی مقابل سوریه گفت:« در دیدار با سوریه خیلی آماده نبودم، اما توانستم ۹۰ دقیقه بازی کنم. پس از آن بازی کمی درد داشتم ولی الان خوشحالم که توانستم خودم را برای این اردو برسانم.»

اشکان دژاگه در مورد سامان قدوس و انتخابش گفت:« سامان بازیکن خیلی خوبی است و در واقع اگر خوب نبود، کی‌روش او را دعوت نمی‌کرد. او خیلی جوان است و ان‌شاالله که بتواند کمک کند. فکر می‌کنم مردم ایران از تماشای بازی قدوس لذت ببرند.»

دژاگه که فعلا باشگاه ندارد در خصوص پیشنهاداتش گفت:« چند پیشنهاد دارم، اما از هیچ‌کدام صد درصد راضی نیستم. کمی صبر می‌کنم و به زودی به جایی که دوست دارم، می‌روم.»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *