سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

دو مجری مشهور تلویزیون پول کلان دریافتی از موسسه ثامن الحجج را چه کرده اند؟

افکار عمومی از جزییات موارد تخلف در پروندۀ مالی مؤسسۀ «ثامن الحجج» شوکه شده و بیشتر البته به خاطر هزینه های میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری مشهور تلویزیونی!

http://www.aftabir.com/news/img/articles/2018-07-16-04-41-21.jpg

یکی را سال‌هاست به عنوان کمدین و شومن و با اجرای برنامه‌های طنزآمیز و شاد و بازیگری و کارگردانی در این حوزه می‌شناسیم. دیگری را هم با برنامه‌های هر شب ماه رمضان که یکی را پیدا می‌کند تا شرح بدبختی‌های خود را در مقابل دوربین بگوید و اشک و آه مردم را درآورد.

این مؤسسه دو مبلغ ۱۸۰ میلیون تومانی و ۴۰۰ میلیون تومانی را به حساب آقای «خنده باز» واریز می‌کند و عنوانی که در مقابل اعداد و در توضیح پرداخت آمده هم یک کلمه است: هدیه!

با این حال قضیه محدود و منحصر به «هدیه» نیست چون برپایۀ این گزارش که مستند به محتویات پرونده است این جناب یک وام ناقابل دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی هم دریافت کرده و ظاهرا تنها ۸۰۰ میلیون تومان آن را بازگردانده است.

مجری مشهور دیگر تلویزیون که «ا.ع» معرفی شده هم سه میلیارد تومان ناقابل در قالب هزینۀ تبلیغات واریز شده است!

به چهره آقای «گریه ساز» فکر می کنم و از خود می پرسم درهمان شبی که آن پیرمرد بنده خدا مقابل دوربین می گفت به خاطر چند میلیون تومان زندانی است و او شماره حساب اعلام می کرد تا از جیب مردم، قهرمان بازی درآورد این سه میلیارد تومان در حساب او بوده است؟! به عبارت صریح تر و روشن تر و حتی روشن تر از چشم های او «ما را گیر آورده بود؟!»

منتظر توضیحات دو مجری و رییسان آنان هستیم ببینیم چه می‌گویند. اما اگر تکذیب کنند مستندات پرونده چه می‌شود. اگر بگویند پس داده‌ایم باز از رانتی بهره برده‌اند چون به دیگران تعلق نگرفته است. اگربخشی را «هدیه» بدانند از پول کی بوده است؟ | عصر ایران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *