پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دو بازیگر مرد با گریمی کاملاً زنانه! +عکس

رامین ناصرنصیر و شهرام قائدی به جای امیررضا میرآقا و محمد صدیقی مهر به نمایش یک زندگی بهتر خواهند پیوست، نکته جالب این نمایش حضور این دو بازیگر با گریم زنانه خواهد بود!
مهر: شهاب‌الدین حسین پور کارگردان «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» درباره اجرای این اثر نمایشی در بخش مسابقه تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر گفت: خوشبختانه این نمایش در زمان اجرای عمومی در تماشاخانه سنگلج مورد استقبال قرار گرفت در حالی که نسبت به اجرا‌هایی که چند سال قبل در جشنواره تئاتر دانشگاهی و آیینی و سنتی داشت دارای تغییرات ۹۰ درصدی شده بود.

وی ادامه داد: «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» توسط محمد امیریاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده است و در اجرای جشنواره نیز در همان تماشاخانه سنگلج به صحنه خواهد رفت.

دو بازیگر مرد با گریمی کاملاً زنانه!

کارگردان «یک زندگی بهتر» درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای عموم خواهد داشت، عنوان کرد: در گروه بازیگران تغییراتی خواهیم داشت به این ترتیب که رامین ناصرنصیر و شهرام قائدی به جای امیررضا میرآقا و محمد صدیقی مهر به گروه اضافه شده اند و قرار است نقش دختران نمایش را بازی کنند. این ۲ بازیگر علاوه بر زن پوشی هرکدام یک نقش دیگر نیز در نمایش ایفا می‌کنند که نمایش با حضور این ۲ هنرمند رنگ و لعاب جذاب تری به خود گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این ۲ هنرمند، آرش فلاحت پیشه و مهدی فریضه نیز دیگر بازیگران نمایش هستند که با ترکیب جدیدی که نمایش پیدا کرده است، تصمیم دارم «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» را مجددا روی صحنه ببرم بنابراین علاقه‌مند به برگزاری تور‌های داخلی و خارجی برای این نمایش و اجرای عمومی آن در سال ۹۷ هستم.

در خلاصه داستان «سرآشپر پیشنهاد می‌کند» آمده است: پارودی قصه ضحاک شاهنامه … ضحاک ظالم پادشاه ایران زمین که از چاقی رنج می‌برد تصمیم می‌گیرد کنکور آشپزی برگزار کند و …

این اثر نمایشی قرار است در بخش مسابقه تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در تالار سنگلج به صحنه برود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *