پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

دونالد ترامپ خطاب به ملکه زیبایی امریکا : نفرت انگیزی!

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، در حمله‌ای کلامی به ملکه سابق زیبایی جهان او را “تنفر برانگیز” خطاب کرده و جنجال تازه ای به راه انداخته است.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل, ملکه زیبایی

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، در حمله‌ای کلامی به ملکه سابق زیبایی جهان او را “تنفر برانگیز” خطاب کرده و با اظهار نظر در مورد تاریخچه زندگی آلیشیا ماچادو جنجال انتخاباتی تازه‌ای در رسانه‌های آمریکا به راه انداخته است.

ترامپ در قالب یک نزاع کلامی در شبکه اجتماعی توییتر ضمن ابراز انزجار نسبت به این هنرپیشه، مجری تلویزیونی و ملکه زیبایی جهان، از کاربران خواسته به سابقه خانم ماچادو و “نوارهای ویدئویی جنسی” او رجوع کنند.

 

توییت‌هایی که بسیاری آن را “ضدزن و جنسیتی” خوانده‌اند و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در پاسخی به توییت ترامپ، این اظهارات را “بیمارگونه” ارزیابی کرده است.

 

آلیشیا ماچادو که در چند ماه گذشته از منتقدان ترامپ بوده، دوشنبه گذشته به عنوان یکی از حامیان هیلاری کلینتون در جمع تماشاگران نخستین مناظره این دو رقییب اصلی انتخابات امسال نشست.

 

مردم آمریکا ترامپ را علاوه بر کسب و کار میلیارد دلاری او در ساخت و ساز و هتل‌داری، با حضورش در تلویزیون به عنوان تهیه کننده و گاه مجری می‌شناسند

 

او پیش‌تر به رسانه‌ها گفته بود در دورانی که برنده مسابقه ملکه زیبایی جهان شده بود (۱۹۹۶)، ترامپ “ملکه خوکی” صدایش کرده بود و همچنین او را “ملکه خانه‌دار” خطاب کرده بود که می‌تواند طعنه‌ای نژادپرستانه با اشاره به لاتین‌تبار بودن خانم ماچادو باشد.

 

همه این اظهارات در مناظره دوشنبه گذشته از سوی خانم کلینتون دوباره پیش کشیده شد و او کلام و لحن ترامپ در برخورد با آلیشیا ماچادو را نمونه‌‌ای هویدا از نگرش دونالد ترامپ به زنان خواند.

 

خانم کلینتون امروز (جمعه ۳۰ سپتامبر – نهم مهر) هم در پاسخی به توییت جدید ترامپ نوشت: “این … بیمارگونه است، حتی برای ترامپ”.

 

ترامپ که این مجادله توییتری را در ساعات اولیه بامداد امروز شخصا دنبال می‌کرد، در توییتی دیگر مدعی شد که خانم کلینتون با کمک به آلیشیا ماچادو برای شهروند آمریکا شدن، او را برای استفاده در مناظره دوشنبه پیش بینی کرده بود.

 

آلیشیا ماچادو که متولد ونزوئلاست، ماه مه گذشته، بعد از سالها زندگی و کار در آمریکا شهروند این کشور شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *