جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

دومی ایران در رقابت های آسیایی دو و میدانی داخل سالن

تیم ملی ایران در هشتمین دور که در تهران برگزار شد، با کسب پنج مدال طلا، ۹ نقره و ۱۰ برنز در جایگاه دوم آسیا قرار گرفت.

«حسن تفتیان» در دوی ۶۰ متر، «امیر مرادی» در ۱۵۰۰ متر، «حسین کیهانی» در سه هزار متر، «علی ثمری» در پرتاب وزنه، «سپیده توکلی» در پنجگانه مدال طلا گرفتند.
همچنین «پژمان یارولی» در دوی ۸۰۰ متر، «محمد بنی آدم» در پرش با نیزه، «میلاد میری» در هفتگانه، «کیوان قنبرزاده» در پرش ارتفاع، «سپیده توکلی» در پرش ارتفاع، «الناز کمپانی» در ۶۰ متر با مانع، «مهسا میرزا طبیبی» در پرش با نیزه و «مریم نوروزی» در پرتاب وزنه نیز به همراه تیم ۴ نفره امدادی دختران در ۴۰۰ متر حایز مدال نقره این رقابت ها شدند.
همچنین «علی محبی» در هفتگانه، «علی فهیمی» در دوی ۱۵۰۰ متر، «وحید صدیق» در پرش سه گام، «همایون همتی» در ۳ هزار متر، «فرزانه فصیحی» در دوی ۶۰ متر، «سارا ندافی» در ۶۰ متر با مانع، «سارا کریمی» در پرش با نیزه، «نیلوفر فشخورانی» در پرش با نیزه، «ثنا دادرس پرتاب وزنه» به همراه «تیم ۴ نفر امدای مردان در ۴۰۰ متر» نشان برنز مسابقات را از آن خود کردند.
در این دوره از مسابقات که شنبه شب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران پایان یافت، تیم های قزاقستان با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز، مقام نخست و «تیم ملی قطر» با چهار طلا، سه نقره و ۲ برنز مقام سوم را به دست آوردند./ایرنا

دومی ایران در رقابت های آسیایی دو و میدانی داخل سالن

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *