پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

«دودکش ۲» آماده تدوین شد

تدوین مجموعه تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی برای پخش در ایام نوروز ۹۵ آغاز شد.

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,دودکش

به گزارش خبرآنلاین،گروه تولید این مجموعه از امروز ۲۷ بهمن ماه برای ادامه تصویربرداری پس از گرفتن سکانس‌هایی از این کار در پل طبیعت، به اطراف تهران رفتند. تا کنون بیش از ۳۰ درصد از تصویربرداری «دودکش ۲» به پایان رسیده است.

همچنین به تازگی رضا بهارانگیز تدوین این مجموعه را آغاز کرده است تا جدیدترین سریال تلویزیونی لطیفی برای پخش در نوروز ۹۵ از شبکه اول سیما آماده نمایش شود. تا کنون بیشتر بازیگران این مجموعه جلوی دوربین رفته اند.

در«دودکش ۲» هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر و بازیگر خردسال زینب فلاحت‌پیشه به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است . فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق ، سعی می کند با اجاره ی یک قالیشویی دیگر ، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.

عوامل تولید این مجموعه عبارتنداز:کارگردان:محمد حسین لطفی، تهیه کننده:سید محمود رضوی، نویسنده:کوروش نریمانی، مشاور تهیه:محمد صادق آذین، مدیر تولید:مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری:امیر کریمی، طراح صحنه ولباس:محسن نوروزی، طراح گریم:ایمان امیدواری، صدابردار:علی عدالت دوست،سرپرست گروه کارگردانی:علیرضا نجف زاده، مشاور اجرایی کارگردان:امیر عباس لطیفی، مدیر برنامه ریزی:علی صابری، دستیار تهیه :فیاض هوشیار ، دستیار تولید:کامیاب متولی،مدیرتدارکات:حسین فیض آبادی، منشی صحنه:رضا بقایی، عکاس مهدیه لطفی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و مجری طرح:موسسه سینمایی سیمای مهر.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *